Help! hulpcilinder koppeling nodig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2014 20:49 #1412316
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik zoek Timen binnekort even
ik zoek Timen binnekort even op dan probeer ik het met revisiesetjes.
Iedereen bedankt voor het meedenken. Allemaal een fijne avond verder
groet Sander
Iedereen bedankt voor het meedenken. Allemaal een fijne avond verder
groet Sander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2014 20:52 #1412317
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 271309
Met je VIN kom ik op hetzelfde nummer wat je al gaf. Dat is overigens een complete ruilcilinder, geen revisiesetje.
Met dat FAG nummer kan ik je niet helpen. FAG heeft zover ik zie geen catalogus voor koppelingscilinders online, in elk geval niet openbaar. Kan ook best zijn dat ze ze niet meer maken.
Maar wat Timen ook al zegt, waarom koop je geen nieuwe (of ruilexemplaar)? Is nu ook weer geen wereldbedrag.
Met dat FAG nummer kan ik je niet helpen. FAG heeft zover ik zie geen catalogus voor koppelingscilinders online, in elk geval niet openbaar. Kan ook best zijn dat ze ze niet meer maken.
Maar wat Timen ook al zegt, waarom koop je geen nieuwe (of ruilexemplaar)? Is nu ook weer geen wereldbedrag.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2014 20:53 #1412318
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waar geen wil is, ben ik weg
Hallo brouwer11
groetjes
Mathy
Een paar jaar geleden was de hulpcilinder van mijn 945 (modeljaar 1991, met B234F) ook aan vervanging toe. Daar kwam de monteur die toen m'n auto in onderhoud had, 's morgens achter toen m'n auto voor een ander kwaaltje daar stond. Hij heeft mij toen opgebeld. De keus was toen of het revisiesetje van de automaterialenhandel (bij Volvo hebben ze die niet) of een gereviseerde hulpcilinder. Omdat ik m'n auto al een tijdje had moeten missen en ik daar de neus van vol had, heb ik voor de duurste optie gekozen. Ik heb 'm aan de telefoon uitgelegd wie hij moest bellen (m'n vaste magazijnman bij de dealer in Aken, hier net over de grens). Dat heeft ie gedaan. Daags erop, op een zaterdag, lag de juiste hulpcilinder klaar. Ondanks een kleine taalbarriere. M'n magazijnman had die dag vrij, was dus niet bij de levering. Waarmee ik wil zeggen: Er kan veel, maar ze moeten wel willen. Ik denk dat het tijd wordt om uit te kijken naar een andere dealer.brouwer11 schreef : bij de volvo dealer widten ze niet precies welke ze moesten hebben ...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2014 21:21 #1412320
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nieuwe
klopt, nieuwe is beter maar moet ik wel weten welke ik moet hebben.Pietjeprecies schreef : Maar wat Timen ook al zegt, waarom koop je geen nieuwe (of ruilexemplaar)? Is nu ook weer geen wereldbedrag.
Moderators: Jerry Stam