lijst van lekkagemogelijkheden onder bijrijderstoel

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2014 22:54 #1412175 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Vanaf spatbord
Als je met de tuinslang aan de gang gaat bij de deurrubbers, kan het zijn dat er in eerste instantie niets te zien is.

Spuit dan eens horizontaal tussen de dorpel en de spatbord rand richting de deur.

Het water wordt dan langs het rubber omhoog gedrukt.

Ik heb dat meegemaakt en de deurrubbers verwijderd en opnieuw ingekit.

na het herstellen van de lekkage als gevolg van een gescheurde bak om de verdamper, is alles nu weer droog.

Andere vloerbedekking voor de gehele auto heb ik al klaar liggen, nu alleen nog even tijd vinden...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• P.J. Bus
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2014 19:50 #1412198 door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic goede tip
Ik had gisteren kranten klaargelegd in de hoop te vinden waar het water vandaan kwam. Zojuist gekeken in de auto na een regenbui. Krant rechts onderin nat alleen langs de hele rand  rechtsonderin; of het deurrubber of het ventilatierooster.
Morgen of zondag de tuinslang maar eens erop zetten door mijn vrouw om zelf binnenin te ervaren waar het nu echt vandaan komt.
En daarna, ontroesten, verven en verven. Dan de kachelmotor smeren (die piept en daar kan ik nu bij) en dan....de matten. Ik denk dat ik de (onderste) matten zelf ga maken tenzij ik ze kan vinden tegen een schappelijke prijs.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-11-2014 15:03 #1413216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekkage
Het kan ook vanuit de airco condenswater opvangbak afkomen. Die heeft een afvoer door het schutbord. Die afvoer kan verstopt zitten. Ook kan de opvangbak afgebroken zijn van de doorvoer door het schutbord. Heb ik zelf met mijn 940 1993 ook gehad.

Moderators: Jerry Stam