apk

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 15:13 #1410355 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Rotondes
Veel rotondes in de buurt? Toen mijn ouders jaren geleden vlakbij de snelweg-rotondes van Joure en Heerenveen woonden, ging de ene achterband steevast ook harder dan de andere... veel te leuk om op de rotonde een stuk of vier auto's in te halen met de bakstenen ;)
Zelf overigens twee verse nokians besteld, en dat werd tijd: ik kan nog precies zien waar het profiel hoort te zitten... eind volgende week rijd ik weer legaal rond.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 20:16 #1410363 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waarom wegdoen ?
Wel, ik heb dat 2 x eerder gedaan, een prima 945 van de hand doen. De eerste keer om een broer met zijn gezin die plots zonder vervoer zaten daarmee te bedanken voor bepaalde hulp ( wederdienst) en te helpen.
Nu omdat ik bij toeval aanliep tegen een 1 jaar jongere 945 met nieuwe bak, koppeling, grijs leer, verlaagd, dakspoiler, temp.meter, fabrieks schuif-kanteldak, perfecte airco, mooie velgen, mooie kleur enz. enz.
Nu hoop ik zicht te hebben geboden op de gestelde vraag.

Als bijv. de voorbanden opvallend slijten, kan dat allerlei oorzaken hebben, zie daartoe de zoekfunctie.

Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2014 19:54 #1410643 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Te vaak
Te vaak heb ik Volvo's weg gedaan. Meestal vanwege een grotere reparatie. Altijd spijt gehad..... Sinds ik Volvo's heb, 240 en 940 ben ik nooit meer bang voor de APK geweest. Er kan APK technisch weinig aan kapot (zolang het geen laswerk is) en dan is het bijna altijd betaalbaar. Ook bij de Volvo's die ik verkocht was het achteraf beter geweest te repareren. Wat kost nu het vervangen van een versnellingsbak van een 240 bijvoorbeeld.... minder dan de distributieriemwissel van een moderne volkswagen :-).

• Olivier Olivier-Bas Meijer (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2014 09:50 #1413796 door Olivier Olivier-Bas Meijer (GAST)
Beantwoord door Olivier Olivier-Bas Meijer (GAST) in topic   Ach ja..... gelukkig ben

Ach ja..... gelukkig ben ik nu al een week héééeéél erg blij met die mooie 945 uit '95 :D
En ook al was het niet de bedoeling... ik kan niet wachten om haar nog mooier te maken!!! :3

Moderators: Jerry Stam