Automaat schakelt veel te laat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb gemerkt dat met een lossere kabel het mij wat te langzaam gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga er van uit dat het het meeste linkse kabeltje is op dat ronde ding wat draait door je gaskebel en wat aan een beugeltje vastzit aan een soort zwarte blaasbalg maar snap er niet veel van. I.i.g. heb ik dat kabeltje wat strakker gezet en nu schakelt ze volgens mij nog later.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je bent op de goede weg. Nu alleen het kabeltje iets losser zetten en dan zul je zien dat het schakelen eerder gebeurt.Gekke Gerritje schreef : Ik ga er van uit dat het het meeste linkse kabeltje is op dat ronde ding wat draait door je gaskebel en wat aan een beugeltje vastzit aan een soort zwarte blaasbalg maar snap er niet veel van. I.i.g. heb ik dat kabeltje wat strakker gezet en nu schakelt ze volgens mij nog later.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt het dat het kabeltje ophoud in dat beugeltje en niet in dat zwarte balg achtige ding verdwijnt??
- André Struis
- Nieuw lid
-
Die andere gaat naar de bak, die moet je hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je voor de auto staat zit er helemaal rechts een op de rol een draad naar eem beugeltje op die zwarte balg, die moet ik dus niet hebben???
Ik kan nergens een foto of mooie handleiding vinden hier op het forum, zonde.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Een daarvan gaat je schutbord in naar je gaspedaal toe.
De andere gaat naar dat zwarte balgje.
En nog eentje "verdwijnt" naar de onderkant van de auto.
Die moet je losmaken.
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eerst maar eens het cc kabeltje op geluk terug gezet naar de oude stand en toen het kabeltje wat inderdaad naar beneden richting versnellingsbak verdwijnt bestudeert. Viel me op dat dit kabeltje best wel slap hing en eigenwijs als ik ben heb ik haar eerst maar eens strakker gezet. Nou het leek wel of ik in een racewagen zat en die Simons uitlaat maar bleren voor dat ze overschakelde, conclusie andere kant op.
Kabeltje nu nog slapper gezet en ze hangt er een beetje bij maar ze schakelt bij rustig gas geven eerder op en veel minder schokkend, top!!
- V700 register
- Nieuw lid
-