Uitbouwen G3, wel of niet aan beginnen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rdw site :
De fabricagedatum van de flexibele slangen die worden toegepast in een gedeelte waar de druk hoger is dan 0,2 bar mag niet verder terug zijn gelegen dan 1 jaar.
3. De beproevingsdatum van de LPG-tank mag niet verder terug zijn gelegen dan 10 jaar.
Tevens ( zoek ik nog uit) krijgt een installatie nooit 2 keer een g3 keurmerk.
www.rdw.nl/SiteCollectionDocuments/E%20e...0LPG-inbouweisen.pdf
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/b...installatie_inbouwen
Veel mensen hebben het altijd over wegen als LPG erin komt, dat is al een tijdje verleden tijd.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Chris B schreef : Wytze, lees dit ff:
Veel mensen hebben het altijd over wegen als LPG erin komt, dat is al een tijdje verleden tijd.
Als je wagen nu bijvoorbeeld 1415 kilo weegt en je doet er een 40 liter tank in blijft ie onder de 1451 kilo.
Als je er een 77 liter tank in doet zit je er overheen.
Dat bij de 80% regel als beschreven.
Misschien 2 a 3 uurtjes werk.
Dus als iemand nog een 30 a 40 liter ringtank weet te liggen?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Wanneer je denkt dat je auto te zwaar vermeld staat op het kentekenbewijs (of hoe dat tegenwoordig heet) kun je je auto altijd laten herwegen. In Apeldoorn is dat bij een weegstation van douanegoederen. De benzine- en LPG-tank moeten dan beide voor minstens de helft gevuld zijn. Alles er uit wat niet nodig is. Bij mijn laatste weging mocht het thuiskomertje er ook nog uit. (hier had ik wel een positief vraagteken bij maar erbij met weging was de auto ook onder de gewichtsgrens gebleven)Chris B schreef : Wytze, lees dit ff:
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Ik heb geen behoefte aan gas omdat ik gewoon erg weinig km's maak, misschien max 350 km per maand, maar ik wil wel een lekkere grote 940 rijden. Ik mis bij mijn 244 te vaak de laadruimte (die ik van mijn vorige 940 LPT gewend was).
Het gaat overigens om deze auto, hier zouden mijn Polaris wielen prima onder staan:
www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/940/10843888
Ik ben geneigd verder te zoeken naar een exemplaar op benzine, het is toch nog een aardig gedoetje om e.e.a geregeld te krijgen bij een uitbouw lees ik.
ik heb geen haast en ga er nog even over nadenken en neem jullie feedback hierin mee. Bedankt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar weet dat je dus al gauw op het omslagpunt ligt, lees: ong 6000km per jaar.