Lock up doet wat raar...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wanneer echter de lock up bij 100 km inschakelt, gaat het optrekken van 100 naar 120 niet helemaal vloeiend en merk je wat trilling in het optrekken. Als ik dan op 120 cruise, is er weer niets aan de hand en rijdt ie probleemloos. Geen horten en stoten dus,maar vloeiend is het optrekken niet.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een keer de automaat geflusht en het was weg.
Succes, Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ik ben van plan om het filter er eens uit te halen en de boel goed schoon te maken.
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
mbroeren schreef : dat begrijp ik niet want in de lockup is er toch een directe verbinding met de aandrijving dus accelereren staat dan toch los van de automaat? Ik begrijp uit de vraag dat het zich voordoet met ingeschakelde lockup. Ik denk dat bij gewoon opstrekken de koppelomvormer de trilling verbloemt.
Dat was precies het deel waar ik angstig van wordt. Het vindt plaats bij ingeschakelde lock up, dus wanneer er een directe verbinding .....
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Ff alles checken. Onsteking, false lucht, klepspeling, lpg installatie of egr indien aanwezig etc. Wanneer je wilt testen of het opgelost is moet je iedere keer 100kn/h + rijden, daar hebben de schakelversies geen last van, die merken dat meteen.
Grtz, Daniel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
deze bak gaat in 3 ook in z'n lockup toch? Dan kan je het even testen door gedwongen in 3 te blijven rijden en kijken of het probleem zich dan ook voordoet.940Holiday schreef :
Dat was precies het deel waar ik angstig van wordt. Het vindt plaats bij ingeschakelde lock up, dus wanneer er een directe verbinding .....mbroeren schreef : dat begrijp ik niet want in de lockup is er toch een directe verbinding met de aandrijving dus accelereren staat dan toch los van de automaat? Ik begrijp uit de vraag dat het zich voordoet met ingeschakelde lockup. Ik denk dat bij gewoon opstrekken de koppelomvormer de trilling verbloemt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mbroeren schreef :
deze bak gaat in 3 ook in z'n lockup toch? Dan kan je het even testen door gedwongen in 3 te blijven rijden en kijken of het probleem zich dan ook voordoet.940Holiday schreef :
Dat was precies het deel waar ik angstig van wordt. Het vindt plaats bij ingeschakelde lock up, dus wanneer er een directe verbinding .....mbroeren schreef : dat begrijp ik niet want in de lockup is er toch een directe verbinding met de aandrijving dus accelereren staat dan toch los van de automaat? Ik begrijp uit de vraag dat het zich voordoet met ingeschakelde lockup. Ik denk dat bij gewoon opstrekken de koppelomvormer de trilling verbloemt.
Ik begrijp niet helemaal hoe ik dit zou moeten doen. Bij mijn weten schakelt de lock up in bij 100 km, wat normaal gesproken na de 4e versnelling gebeurt