schokbreker pen los
- V700 register
- Nieuw lid
-
alles ziet er goed uit. Enkel de schokbreker-pen die vooral aan de bestuurderskant de speling vertoont en geluid maakt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus... als die moer niet opsluit heeft alles en vooral je toplager speling.Draai hem maar gewoon aan met een slagmoersleutel, tjemig...En oh ja, er zit helemaal niets vast gevulcaniseerd op de schotel hoor.Het enige wat gevulcaniseerd zit is de bus in het harde rubber onder die grote moer.Maar geeft niets hoor, heb de afgelopen 2 weekenden bij 2 verschillende Volvo's de schotels, toplagers, en schokbrekers enz. vervangen, dus wat weet ik er vanafWilly1 schreef : Ik heb met een monteur alles nagelopen, stabi-stang, fuseekogels, schokbreker in veerpoot,
alles ziet er goed uit. Enkel de schokbreker-pen die vooral aan de bestuurderskant de speling vertoont en geluid maakt.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
lol, hij is weer leuk Struis...struis schreef : Er zijn er velen geroepen, weinig opgestaan.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
De stalen bus is gevulcaniseerd en dat gaat wel eens los.
(Nieuw heb ik ze wel liggen) dus komt het wel vaker voor. Ze zijn gemakkelijk te vervangen als je de auto maar op de wielen laat staan! Alleen de grote zefborgende moer verwijderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eindelijk is dit irritante geluid weg.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Mooi! Even zoeken en het is opgelost!Willy1 schreef : Voor mij wel het bewijs dat dit uit de schokbreker zelf moest komen dus de schokbrekers vernieuwd.
Eindelijk is dit irritante geluid weg.
Merk je nu verschil in rij-gedrag?