snelheids meter met kuren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2013 20:40 #1394104
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan een lekke condensator
Kan een lekke condensator zijn bij het tellerwerk (dashboard) of een slechte stekkerverbinding bij het differentieel. In geval van een slechte stekkerverbinding doet ie het helemaal niet meer (teller en snelheidsmeter). In geval van een lekke elco (heb ik zelf gehad) deed ie het weer bij opnieuw starten, maar na enkele maanden kapte ie steeds sneller, totdat ie uiteindelijk helemaal de geest gaf. Demontage is niet moeilijk (dahsboard eruit en dan teller/snelheidmeter-unit eruit, dan de print losmaken) maar je moet het wel even weten, want anders trek je de spoeltjes kapot als je de printplaat demonteert. Het komt erop neer dat je eerst de naald (= snelheidsaanwijzer) met een brievenopener o.i.d. er voorzichtig afwipt, voordat je de printplaat kunt lossen.
succes, Ed
succes, Ed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2013 21:55 #1394109
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Testen
Snelle test manier, even teller set lenen en daar mee rond rijden.
Ik heb er wel een liggen voor leen hoor. ( en nee ben niet op handel uit) maar teller wissel is half uurtje werk.
Ik heb er wel een liggen voor leen hoor. ( en nee ben niet op handel uit) maar teller wissel is half uurtje werk.
22-09-2013 10:08 #1394132
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Print snelheidsmeter
Het is de print van je snelheidsmeter. Deze is berucht en gaat vaak stuk. (ik heb nu 3 tellersets liggen met een defecte snelheidsmeter) Van geen enkele doet de motor van de naald voor de snelheodsmeter het correct. (de minst slechte doet het tot 78 km/u en daarna wil ie niet verder)
Nu ik de prijs zie bij ets denk ik dat ik kijk of ik 'm een keer kan afleveren voor reparatie. (ik kan 'm niet missen
)
Nu ik de prijs zie bij ets denk ik dat ik kijk of ik 'm een keer kan afleveren voor reparatie. (ik kan 'm niet missen
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-09-2013 23:00 #1394167
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic doet het gewoon weer
alsof er niet aan de hand is. We hebben 570 km gereden dit weekend en van die 570 km heeft hij het er hooguit 10 km niet gedaan. Ook de eerste start na een nacht geen probleem. Waar het aan gelegen heeft ik weet het niet. Maar iets wat functioneert ga ik ook niet maken tot het kapot is.
Moderators: Jerry Stam