Verwarmde ruitenwisservloeistof
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2013 20:43 #1389338
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bevriezen
Dat ruitenwisserwater hoeft toch alleen maar boven 0 te zijn en zeker niet tegen het kookpunt aan? Wat mij betreft een waterkoker inbouwen die afschakelt bij 20 graden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2013 22:48 #1389346
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bevroren
Hallo Volvisti
Toen ik afgelopen winter onderweg was naar een verenigingsevenement (ik meen de nieuwjaarsreceptie), moest ik helaas vaststellen dat de ruitensproeiervloeistof in het reservoir bevroren was. En dat het blok ijs niet wilde ontdooien, ook niet nadat ik er onderweg bijna een heel vaatje ruitensproeiervloeistof bij geschut had. Vers uit de tankshop, want op zondag is verder niet zo heel veel open. Als je iets wilt verwarmen, zou ik voor het ruitensproeierreservoir kiezen.
groetjes
Mathy
Toen ik afgelopen winter onderweg was naar een verenigingsevenement (ik meen de nieuwjaarsreceptie), moest ik helaas vaststellen dat de ruitensproeiervloeistof in het reservoir bevroren was. En dat het blok ijs niet wilde ontdooien, ook niet nadat ik er onderweg bijna een heel vaatje ruitensproeiervloeistof bij geschut had. Vers uit de tankshop, want op zondag is verder niet zo heel veel open. Als je iets wilt verwarmen, zou ik voor het ruitensproeierreservoir kiezen.
groetjes
Mathy
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2013 23:20 #1389348
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic Verwarm EN reservoir, EN leiding.
Als je het doet, moet je het goed doen. Wat heb je eraan als je alleen het reservoir verwarmt, als de leiding naar de spuitmondjes ook dichtgevroren zit...... en hoe doe je dat met het slangetje naar de achterkant en achterraam?
Het reservoir kan al simpel ijsvrij worden gehouden met een soort aquarium matje van 25W op 12V......of een simpel stukje weerstanddraad, kost geen drol bij Conrad. Bijvoorbeeld: <a href=" www.conrad.nl/ce/nl/product/429023/Weerstandsdraad-025mm-10Ohm "> www.conrad.nl/ce/nl/product/429023/Weerstandsdraad-025mm-10Ohm
Het reservoir kan al simpel ijsvrij worden gehouden met een soort aquarium matje van 25W op 12V......of een simpel stukje weerstanddraad, kost geen drol bij Conrad. Bijvoorbeeld: <a href=" www.conrad.nl/ce/nl/product/429023/Weerstandsdraad-025mm-10Ohm "> www.conrad.nl/ce/nl/product/429023/Weerstandsdraad-025mm-10Ohm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2013 17:44 #1389397
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verwarmen
't Is nu 30° plus buiten......
Moderators: Jerry Stam