geluid
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is de stuurbekrachtiging, is een enkele poelie. Aircocompressor zit rechts (van voor af gezien), onder de dynamo.niba940 schreef : als je voor de motor staat en kijkt naar het linker wiel waar een snaar op draaid.
is deze van de airco?
Als je niet de hele bus leegspuit niet. Een druppeltje is genoeg.niba940 schreef : kan ik gewoon wd40 spuiten op het wieltje waar de snaar op draaid??
gaat hij dan niet juist slippen??
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Voor de derde keer schrijf ik dus dit stukkie tekst.
Niba als je niet durft wil ik het wel doen voor je moet je me maar even bellen op 06-20403309. Ben morgen in busch en dam dat is niet ver weg van wormerveer (10 min rijden)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Gebruik je Internet Explorer? Versie 9 of 10?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je nou even de twee "overbodige" snaren verwijderd en dus alleen de snaar over de waterpomp erop laat zitten, weet je iig zeker dat het niet in de dynamo of stuurpomp zit.niba940 schreef : zojuist nogmaals gekeken.
het geluid komt volgens mij links vandaan.
Ik denk het te herkennen als een lager van je waterpomp en als die het niet is, de spanrol.
De poelie van de waterpompsnaar kan er af, door die 4 boutjes los te nemen.Je kan die poelie dan van de as trekken en dan zie je een gaatje (al dan niet met dopje) op de waterpomp.Daar kan je lagervet (bij voorkeur wel een beetje vloeiaar) in mikken en als die ratel/rammel/piep dan weg is, is dat het punt.Wat dat het niet, zou ik eens proberen na te gaan, hoe oud de spanrol is en bij twijfel, de riem en rol vervangen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je een grote schroevendraaier met de punt tegen dynamo of stuurpomp houdt en je oor tegen het dikke eind van de schroevendraaier drukt, hoor je of het lager versleten is of niet. Pas daarbij wel op, dat de schroevendraaier of delen van je kleding niet tussen draaiende delen terecht komen.
groetjes
Mathy