Even stoteren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik reed na een lange autosnelweg giteren de afrid af en plots protesteerde de motor.
Hij reageerde ff niet op het gas en begon te bokken, nog gekeken of ik niet nog in zijn 5 zat , ook niet.Koppeling ingetrapt bleef maar net lopen , knop ingedrukt voor gas naar benzine , liep gelijk mooi rond.
Hierna weer op gas gezet , liep ook nu gelijk weer mooi rond, niet meer gehad.
Het is een 940 lpt met originele turbodruk met g3 van 98 met lpi ,waar moet ik rekening mee houden?
Alvast bedankt voorhet meedenken, gr Herbert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De motor slaat bij mij zelfs af en toe gewoon af.
Even de koppeling op latenkomen en hij loopt weer en er is niets meer aan de hand.
Ik heb van alles al schoon gemaakt, niets heeft geholpen.
Hij loopt ook wel eens te snel een tijdje, als ik dan onderaan de afrit moet wachten dan gaat het weer vanzelf over en hij loopt weer gewoon.
Wat zou er verandert zijn in de serie '97 en '98 tegen over de 940ers daarvoor?
Ik heb een '96 er gehad en die deed dat niet.
Ik bedenk mij net ( het kan ook onzin zijn ) kan het het lage aantal km zijn, die 96er had er al meer dan 500.000 op zitten. En mijn hiudige nog maar 185.000.
Heren techneuten roept u maar!!!!!!!
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit gedurende een jaar of 2.Toen ging hij bokken en stopte hier ook niet meer mee...
Een injector kapot. Vervangen. En probleem weg.
Maarrrrr...... heel af en toe bokt hij nog wel eens. Soms. Tja. Geen idee wat dit kan zijn.... een aankondiging van een 2e defecte injector?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is intressant een injector, daar zou ik niet gauw aan gedacht hebben.Alwin Braam schreef : Ook ik heb hier last van gehad met mijn 1996 model.Heel af en toe, dan eens wat vaker en dan geruime tijd niet weer...
Dit gedurende een jaar of 2.Toen ging hij bokken en stopte hier ook niet meer mee...
Maarrrrr...... heel af en toe bokt hij nog wel eens. Soms. Tja. Geen idee wat dit kan zijn.... een aankondiging van een 2e defecte injector?
Er kan een injector natuurlijk ook slecht zijn en af en toe vreemd doen.
Ik ga hiermee verder.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef : Was dat toen een LPG of benzine injector?
Een LPG injector, klopt.Een breukje oid erin.
Met vriendelijke groet,Alwin Braam
382.500 km, 940 Malmo Estate AUT 1996 2.3 B230FK, LPG G3
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het lastige is hierbij dat een auto moet bokken (liefst continu) om een injector aan te wijzen / uit te sluiten.johnvang schreef :
Dat is intressant een injector, daar zou ik niet gauw aan gedacht hebben.Alwin Braam schreef : Ook ik heb hier last van gehad met mijn 1996 model.Heel af en toe, dan eens wat vaker en dan geruime tijd niet weer...
Er kan een injector natuurlijk ook slecht zijn en af en toe vreemd doen.
Ik ga hiermee verder.
John
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb dit euvel tot een jaar geleden ook gehad. Heel toevallig is dit met 90% verminderd nadat ik de blabla chips geplaatst had.
Een te rijk lpg mengsel wordt ook te warm. Misschien heeft dit er iets mee te maken?...
Grtz, Daniel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb Damp inspuiting nog geen jaar oud, misschien moet dat opnieuw afgesteld worden.
Dat gaat misschien wat langer door op snelweg snelheid als ik er vandaan kom.
Dan verzuipt hij dus in de brandstof en stopt ermee.
Of hij loopt wat sneller en dan krijgt hij een klein beetje te veel.
Ik moet dus maar even naar het dealertje.
John