Project ophang rubbers - het moest er toch eens van komen, standaard rubber met kooi ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Achter is inderdaad de volgende stap.
Alleen zonder bankschroef of pers lastig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ikzelf heb dus toch maar voor origineel spul gekozen en dat PU links laten liggen. Mijn Volvo moet vooral heerlijk comfortabel cruisen en met alles origineel doet hij dat geweldig.
Maar goed ik snap de keuze voor PU ook wel, ben alleen zelf wel klaar met dat soort aanpassingen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Echt alles gestraald, in de zink, hierna afgelakt met een goede industriële lak.
Alles PU blauw.
In mijn ogen beter dan poedercoaten (taaier) Ziet er nog perfect uit na twee winters rijden en buiten slapen.
Afgelopen week nog wat dingetjes gedaan; nwe waterpomp, Nieuw stuur, div andere kleine ergernissen......
Hoor ik toch wat kraken in de wiel ophanging, kan zo 1 2 drie niet ontdekken waar vandaan, wel alles "Droog" inelkaar gezet.
Had ik dus beter niet kunnen doen.
"Waar vet zit, zit geen roest" zei m'n grootvader altijd.................
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou jij mij en waarschijnlijk vele anderen een plezier willen doen en je bestellijstje in dit draadje willen publiceren?Helemaal mooi zou zijn met bestelnummer en daarachter waarvoor ze zijn en de prijs.Raak zelf bij het uitzoeken altijd de weg kwijt of vergeet de nummers op te schrijven.Heerlijk gezicht al die "zakjes"
Al vast bedankt voor de moeite.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hi Rob,Chilm schreef : Ha die Willem,
zou jij mij en waarschijnlijk vele anderen een plezier willen doen en je bestellijstje in dit draadje willen publiceren?Helemaal mooi zou zijn met bestelnummer en daarachter waarvoor ze zijn en de prijs.Raak zelf bij het uitzoeken altijd de weg kwijt of vergeet de nummers op te schrijven.Heerlijk gezicht al die "zakjes"
Al vast bedankt voor de moeite.
Ik heb er geen moeite mee om de lijst en de prijzen te publiceren, maar als ik dat doe, wil ik wel doen met een lijst die klopt. Ik heb nog geen tijd gehad om de oude (uitgeperste) rubbers met de geleverde PU te vergelijken, lijkt me wel handig dat ik dat eerst eens doe alvorens alles er onderuit te halen om dan te moeten constateren dat het niet past.
Andre, waar denk je dat dit vandaan komt ?struis schreef : Als je tegen Tinus Techniek zegt voor welke auto het is, vraagt tie; alu draagarmen of niet, starre achteras of niet..............twee dagen later heb je het in huis.
Als alles is gewisseld weet ik of het past, zal dan een info pagina aanmaken met wat ik allemaal gedaan heb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-