automaat labyrint/brein vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Wat kost dat? Je geeft een richtprijs. Als het mee- of tegen- zit, kan je dat onderbouwen.
Of, zoals vaak, repareren, machine moet draaien!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb je toch een link gegeven waarin alles met foto's en verslag voorgekauwt wordt, hoe makkelijk wil je het hebben?thomv schreef : Opzig natuurlijk wel een leuk en leerzaam idee.om het brein er uit te halen en te kijken of ik wat kan vinden. Het enige is dat ik geen voorbeeld heb hoe hij er uit hoort te zijn als hij wel goed werkt. En dat als ik hem niet meer goed in elkaar krijg hij helemaal niet meer werkt. Dus dat is nog ff kijken wat ik doe.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Precies, men is blij dat ze weer verder kunnen. Een tientje meer of minder is geen probleem (mits redelijk natuurlijk). Tegenslag wordt geaccepteerd omdat men snapt dit iedereen een tegenvaller kan hebben en daar niet over doorzanikt. Vaak heb je ook te maken met andere mensen. Iemand van de TD die snapt hoe het gaat, ipv een inkoper die alle tijd heeft om stomme vragen te stellen en elk dubbeltje 3x om te draaien.struis schreef : Wat kost dat? Je geeft een richtprijs. Als het mee- of tegen- zit, kan je dat onderbouwen.
Of, zoals vaak, repareren, machine moet draaien!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Vorig jaar nog een partijtje exotisch "ijzer" gekocht van een technische dienst van een productie bedrijf.
Zeskant, rond, dikwandige buis enz enz allemaal korte stukken in div. kwaliteiten.
Hun zaagmachine was kapot, er moest voor € 1200,00 aan gerepareerd worden, de boekhouder vond dit niet nodig.
Weg met die machine en voorraad, kost alleen maar geld........op papier...........
Nu staan er soms machines dagen stil omdat er een pennetje of busje uit buitenland moet komen, t'was vroeger zo gemaakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Deze operatie is meen ik nog niet gedocumenteerd alhier.
- V700 register
- Nieuw lid
-