VADIS NL
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Bijna goed begrepen.A_A schreef : Heren, Voor de duidelijkheid : Als ik het goed heb is vadis een website op een cd. Dus, je internet browser haalt de gegevens niet van internet maar van de Vadis cd. Daarom is de versie van de internet verkenner van belang, deze leest de bestanden van de cd.
Je installeert Vadis vanaf de CD op de harde schijf. Vadis is inderdaad een programma met een (verouderde) websitestructuur. Internet explorer t/m versie 8 kan met deze websitestructuur uit de weg en leest deze dus van de harde schijf. Je mag er wel een moderne tweede browser, zoals Chrome of Firefox bij installeren voor je website bezoek. Zolang IE 8 maar op de computer geinstalleerd blijft.
Nieuwe computers met Windows 7 Service Pack 1 en Windows 8 worden met Internet Explorer 9 of bijna al weer 10 uitgeleverd en daarop zal Vadis niet meer werken.
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wat doe je om Vadis aan de gang te krijgen binnen je browser? Je browser opstarten en dan...?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was dus ook mijn vraag.Piet22 schreef : Waarom zou je online willen met Vadis?
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
willemvAnbenthem schreef : Ok, ik snap het denk ik. Dus het programma haalt geen nieuwe gegevens meer op of downloadt ook niks meer. Alleen heeft ie het internetprogramma nodig ter ondersteuning.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Je bedoelt dat je de computer in Nederland hebt afgesloten en ingepakt, vervolgens in Frankrijk weer hebt aangesloten en aangezet en dat Vadis het toen niet meer deed? En verder is er niets veranderd?whitehorse schreef : Mijn Vadis doet het niet meer sinds ik in Frankrijk woon....misschien weet iemand daar ook een oplossing voor?
Piet
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Bonjour!