VADIS NL
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb Vadis gekocht en op mijn laptop geïnstalleerd. Alles staat er op. Alleen als ik op Vadis klik, gebeurt er helemaal niks. Hoe krijg ik dat ding nu aan de praat?
Aha, ik heb ingevoerd dat ik Windows 7 heb. Hij stond nog op XP.
Echter, nu zegt ie het volgende: "The VADIS info CD expired August 02, 2004. You can not use this data from sept 01, 2004. Please exit VADIS now, and acquire a new version of the info CD." De houdbaarheidsdatum is dus vervallen. En ik moet een user ID en password invoeren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die heb ik wel ergens, zal morgen even kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarna kan je de datum van de PC weer terugzetten naar vandaag.
succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Je moet de eerste keer als administrator inloggen en dan een gebruiker aanmaken die alle rechten heeft. Misschien heb je een gebruiker aangemaakt die beperkte rechten heeft. Je moet opnieuw als administrator inloogen en dan de rechten van de gebruiker bekijken. Overigens werkt Vadis niet meer met Internet Explorer 9 of 10.Tombo schreef : MIsschien een verkapte topickaping, maar ik ben ook aan het stoeien geweest met VADIS. Ik heb 't werkend gekregen, alleen ik krijg eigenlijk nauwelijks nuttige informatie tevoorschijn getoverd (als in, partslists, en tekeningen), alleen wat afstelgegevens, en als ik die afstelgegevens wil bekijken dan krijg ik een error. Gaat overigens om een versie van de piratenbaai
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
dan je eigen user en het werkt.
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, dat zou het misschien kunnen zijn. Inloggen als Admin is me gelukt (met wat googlewerk, er is schijnbaar een standaardwachtwoord voor), en ik had idd een nieuwe user aangemaakt, maar heb er niet op gelet of je verschillende rechten kan toekennen.Piet22 schreef :
Je moet de eerste keer als administrator inloggen en dan een gebruiker aanmaken die alle rechten heeft. Misschien heb je een gebruiker aangemaakt die beperkte rechten heeft. Je moet opnieuw als administrator inloogen en dan de rechten van de gebruiker bekijken. Overigens werkt Vadis niet meer met Internet Explorer 9 of 10.Tombo schreef : MIsschien een verkapte topickaping, maar ik ben ook aan het stoeien geweest met VADIS. Ik heb 't werkend gekregen, alleen ik krijg eigenlijk nauwelijks nuttige informatie tevoorschijn getoverd (als in, partslists, en tekeningen), alleen wat afstelgegevens, en als ik die afstelgegevens wil bekijken dan krijg ik een error. Gaat overigens om een versie van de piratenbaai
Piet
stuur even via een PB je mail adres dan zal ik je de juiste file mailen.
en met de te nemen stappen.(is niet moeilijk)
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie weet nu hoe ik mijn USA Vinnr. kan invoeren?En hoe krijg ik hem in het Nederlands? Nu is alles Engels.