740gle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 23:44 #1362907
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic precies
Dat was wat ik wilde zeggen.. de oorzaak van het probleem wordt er niet mee aangepakt.henk 940LPT schreef :
Als bovenstaande niet in orde is bij een carb blok, of bij een LH injectieblok, zal je ook daar backfires hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2012 08:57 #1363395
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoe komt backfire?
Volgens mij komt het dat de brandstof ( gas ) bij een ontstekingsbron (bougie,kabels, enz) kan komen.
Dus dat moet je zien te voorkomen, inbouwen cabr is niet mijn oplossing.
Maar ik neem aan met plaatsen van carb dat je alle pakkingen gaat vervangen en daardoor wordt het wel weer gas dicht.
PS: had ook problemen met backfire en dat kwam door lek in lucht aanvoer naar de lucht inlaat. (de zwarte plastic delen) Alles dicht gemaakt en geen problemen.
gr,andre
Dus dat moet je zien te voorkomen, inbouwen cabr is niet mijn oplossing.
Maar ik neem aan met plaatsen van carb dat je alle pakkingen gaat vervangen en daardoor wordt het wel weer gas dicht.
PS: had ook problemen met backfire en dat kwam door lek in lucht aanvoer naar de lucht inlaat. (de zwarte plastic delen) Alles dicht gemaakt en geen problemen.
gr,andre
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2012 22:43 #1363453
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb een B230K op LPG
Ik heb een B230K op LPG en geeft weinig problemen maar dat zit hem niet in de carb. maar in juiste afstelling en bedrading. Ook ik heb problemen gahad met backfire na een nieuwe hall gever is het probleem opgelost maar 1 tot 2 keer per jaar blijft (door verkeerd starten e.d.). Ik heb juist een ombouw aangevraagd naar injectie voor gas bij BS-AutoTune ( <a href="
www.bs-autotune.nl/content/view/27/40/
">
www.bs-autotune.nl/content/view/27/40/
) zie daar mooie oplossingen staan.
Groeten Chris
Groeten Chris
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
09-07-2012 08:34 #1363470
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Interessant chris
Keep me informed als je het er in gaat zetten
Maar misschien kan je voor minder geld een bosch 2.4 er in zetten en die op dampgas zetten.
Maar een lambda gestuurde lpg dampgas kan ook toch op een carb uitvoering? Effe een lambda en een regelaar die laatst al besproken is hier. Weet effe niet welke dat was.
Werd door lambda, vacuum gestuurd.
dit draadje dus bedoel ik:
www.volvo700vereniging.nl/node/39892
Maar misschien kan je voor minder geld een bosch 2.4 er in zetten en die op dampgas zetten.
Maar een lambda gestuurde lpg dampgas kan ook toch op een carb uitvoering? Effe een lambda en een regelaar die laatst al besproken is hier. Weet effe niet welke dat was.
Werd door lambda, vacuum gestuurd.
dit draadje dus bedoel ik:
www.volvo700vereniging.nl/node/39892
Moderators: Jerry Stam