940 1991 wielen draaien niet terug van buiten naar binnen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 14:33 #1358032 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij als ik het
Volgens mij als ik het verhaal lees maken jullie het erger dan het is. Zoals ik het lees is enkel de stuurkogel kapot gegaan. Die kost maar een paar tientjes.
Ik zou me wel zorgen maken hoe de rest van de auto is als zoiets belangrijks 'zomaar' afbreekt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-05-2012 14:48 #1358034 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Jee gooit het in groep, oke met een toon van forse ergernis
Jee gooit het in groep, oke met een toon van forse ergernis, en misschien niet op de juiste plek.
Rutger is een grote jongen en weet vast wel voldoende de weg op het forum om te zien wie de aanbieders zijn van onderdelen.
Een algemene verwijzing naar dat deel van de site waar de aanbieders zich kunnen profileren, of gewoon genoemd staan (dat is er toch ook?) zou voldoende kunnen zijn, mocht duidelijk worden dat Rutger er geen raad mee weet waar zijn spulletjes te halen.
Het vissen naar klandizie is in mijn beleving echt ontzettend vermakelijk maar ik kan me de ergernis wel voorstellen hoor. Ik denk dan gelijk ook aan die reclame van die mannetjes die op daken met hengels vissen naar de passwords van internet gebruikers.
Zie je ze al zitten met regenpakken aan? Heb het even opgezocht: Phishing heet het.
Misschien moeten de aanbieders wel een soort gedragscode voor zichzelf in acht gaan nemen. Dat is ook ondernemerschap immers.
Als we dit soort zaken toch zojuist anders geregeld hebben kan dit er ook nog wel bij.
Ik vind namelijk dat het verplaatsen van de adds naar een ander deel het forum een stuk beter leesbaar heeft gemaakt.
Overigens: Rutger, welkom hoor op het 700 forum! Je eerste posting, en dan heb je dit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 14:51 #1358036 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Tja, ik geef één adres, als voorbeeld, waar ik toevallig van wist dat ze ruilstuurhuizen hebben. Onder vermelding van "onder andere". Ik heb geen tijd om bij alle andere, al dan niet "huis", aanbieders te gaan nakijken of zij ze ook hebben. En om dan geen tip meer te gaan geven.... Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Ik heb nergens aandelen dus daar doe ik het ook niet voor.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-05-2012 15:03 #1358037 door Wytze Broerze
Geloof niet dat de echte kritiek op jouw van toepassing was Henk.
Maar je ziet wel hoe het leeft.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 15:18 #1358038 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nope
Nee, was van mij in elk geval niet op Henk van toepassing. Sommige adverteerders manifesteren zich met regelmaat op nogal genante wijze.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 15:59 #1358039 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor de reacties
Bedankt voor al jullie reacties. Waarschijnlijk wordt het inderdaad een nieuw stuurhuis, maar eerst nog maar eens goed van de onderkant bekijken. Ik kan er nu namelijk niet goed bij en durf er niet onder te gaan liggen met mijn simpele krikje.
Janneman, de stuurkogel lijkt wel in orde, die hing wat naar beneden, maar als ik hem terug duw zakt niet direct weer naar beneden, dus lijkt me een probleem in het stuurhuis.
Ik heb de diverse pagina's onder het kopje advertenties gevonden, dus zal er eens tussen kijken.
Groet, Rutger

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-05-2012 16:03 #1358040 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Klinkt niet goed hoor
Doe eens een fototje
Klinkt eigenlijk erg gevaarlijk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 16:17 #1358041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens
Mee eens Wytze... lijkt me niet iets om nog dagen mee rond te rijden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 16:27 #1358042 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic adverteerders-etiquette?
Heren, heren,....Rutger, welkom trouwens!
- Rutger is kennelijk nieuw, hier op het forum, dus die kan de weg nog niet echt goed weten- dat Estate Service stuurhuizen en andere diensten en onderdelen biedt, da's relevante info voor Rutger....- Timen biedt óók stuurhuizen aan en suggereert, refererend aan Rutger's opmerking over hoge kosten, dat een gebruikt stuurhuis ook een optie kan zijn....ook relevant voor Rutger, dus....
(Terzijde zij opgemerkt, dat je bij Timen waarschijnlijk voordeliger uit bent)
- opmerkingen bij advertenties zijn sinds kort 'non grata' verklaard en on-mogelijk gemaakt- kennelijk 'ergert' Jee zich aan het feit dat Timen nu, in een normale posting reageert   met "ik heb ook nog wel een stuurhuis', iets wat als reactie op 'n Gezocht-advertentie wèl als normaal ervaren zou worden....(maar Rutger heeft [nog] geen Gezocht-advertentie geplaatst....)
- Jee sneert ook nog even over een 'wereld-ontdekking' dat stalen schoepen in een waterpomp te prefereren zijn boven plastic (ook gericht tegen Timen)- 't wordt vervolgens 'vissen naar klandizie' genoemd, door iemand die zelf ook in Volvo-parts doet...- en 'genant hoe sommige adverteerders zich manifesteren', nota bene door iemand die in het verleden, getuige zijn eigen postings alhier, GOED is geholpen door diezelfde adverteerder die nu 'verguisd' wordt- en nu zouden postings à la Timen daarom óók maar onmogelijk gemaakt moeten worden....of adverteerders zich aan zelf-opgelegde gedragsregels moeten gaan houden....? Hoezo? Gaan anders de moderatoren opnieuw gevraagd worden wéér een extrainspanning (om niet) te leveren, om daarmee de ergernis van een enkeling voortaan te voorkomen?Leven en láten leven aub....er is m.i. niks mis met RELEVANTE reacties die ook een commerciëel aspect in zich dragen....(of relevante vragen over produktie-data)Je kúnt je ergeren...maar dat hóeft niet...je kunt je ook níet ergeren...up to you!En je kúnt hier reageren op de posting van een ander...maar dat hóeft niet....Ook dat is up to you! Ik zou zeggen: pas eerst de 3 zeven van Socrates toe op je voorgenomen reactie:1. is het de waarheid2. is het iets positiefs3. is het noodzakelijk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2012 18:06 #1358047 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien
Misschien heb ik in eerdere posts dingen achterwege gelaten om niet al te zuur over te komen. Overigens niet zonder dat ik er commentaar op kreeg van één der adverteerders. Ik ga er verder niet op in, dat is al lang geleden.
Overigens zou je toch ook chagrijnig worden als je overal waar je komt geconfronteerd wordt met dezelfde persoon die op niet al te subtiele manier z'n zure bommen probeert te verkopen?
Edit: Adverteerders mogen natuurlijk wel behulpzaam beantwoorden, en melding maken van aanbod en aanbiedingen, maar het gebeurt soms wel op heel kinderachtige en doorzichtige wijze.
ps. Wil je het verhaal horen, stuur me dan maar een PB, ik ga het niet openbaar verkondigen.

Moderators: Jerry Stam