940 1991 wielen draaien niet terug van buiten naar binnen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb al het een ander gelezen over een servicebulletin over de stuuraslager <a href="/sites/default/public_files/Servicebulletin_stuuraslager_940.pdf"> www.volvo700vereniging.nl/files/Serviceb...stuuraslager_940.pdf , maar er wordt ook gezegd dat dat dit alleen van toepassing is op de latere bouwjaren. Zou dit ook bij mij het probleem kunnen zijn?
Kan iemand me vertellen hoe ik het probleem kan verhelpen en wat de kosten ongeveer zullen zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
7 Moeren los en je hebt het ding in je handen. Hij moet wel aan beide kanten opgekrit worden.
Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor jullie reactie. De tijd die het kost om hem zelf te vervangen is niet zo'n probleem, maar ik heb gezien dat een stuurhuis een paar honderd euro kost, dat is minder leuk.
Ik heb gelezen dat er ook mensen zijn die de keerringen vervangen. Zou dit een (tijdelijke) oplossing kunnen zijn? Ik heb de auto namelijk in eerste instantie gekocht voor de zomer, om daarna te kijken wat ik er verder mee ga doen. Ik zou het liefst dus niet al te grote kosten willen maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
en hier: <a href=" www.timensmit.nl/onderdelen.php "> www.timensmit.nl/onderdelen.phphenk 940LPT schreef : Er zijn ruil-stuurhuizen te krijgen, oa bij Estate Services (<a href=" www.estateservices.nl/index.htm " target="_blank">hier) waarbij je korting krijgt krijg als je het oude huis inlevert.
Misschien is een goede gebruikte ook wel een optie. Denk er wel aan dat je het toespoor daarna op de juiste waarde moet stellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
.......en hier ??
Nu die postings bij advertenties gestaakt zijn, is dit soort postings staken een goede volgende stap.Of eerst de ontdekking van de eeuw doen "jeetje zeg, ze zijn er met een kunststof deeltje" www.volvo700vereniging.nl/node/43976 Om vervolgens een dag later te adverteren met "gelukkig met staal" www.volvo700vereniging.nl/node/43993
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Een ruil-stuurhuis is een hele goede optie. Of het bij Timen of iemand anders vandaan komt doet er niet toe...non of your business.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Edit: Ik ben het dus eens met Jee, niet met Gerben.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-