gemengde gevoelens...jantje lacht, jantje huilt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 07:47 #1356251
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die voor LH 2.4 (iets andere versie) heeft me € 185 gekost, nieuw. 2e handse zijn voor (veel) minder wel te vinden denk ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 14:02 #1356292
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eindtrap
Eindtrap is een ander verhaal. Ga er maar eens zoeken voor de B200ET... maar gelukkig doet ie het nog.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2012 23:45 #1356732
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik klop het even af...
maar hij loopt weer !
Heb de CIS-klep er toch maar weer afgehaald en schoongemaakt. Heb vandaag in de fikse wind een nieuw brandstoffilter gemonteerd wat nog niet zomaar zonder slag of stoot ging. Lekken, lekken, lekken. Ik had het allemaal netjes opgeschuurd (vervelende corrosierandjes op de banjobouten) en nieuwe koperen ringen gepakt, maar het bleef lekken. Uiteindelijk de oude ringen wat opgeschuurd en toch maar weer gebruikt, en die lekte niet ! Hopelijk blijft dat zo ! Net een rit van 60 km achter de rug, zonder problemen, zonder inhouden of haperen. Ik vermoed dus dat ie afsloeg door een vuil filter waardoor er ofwel rotzooi in de rest van het systeem kwam, ofwel de pomp er moeite mee had en zodoende roet in het eten gooide... Morgen weer een nieuwe "test" dag.
Heb de CIS-klep er toch maar weer afgehaald en schoongemaakt. Heb vandaag in de fikse wind een nieuw brandstoffilter gemonteerd wat nog niet zomaar zonder slag of stoot ging. Lekken, lekken, lekken. Ik had het allemaal netjes opgeschuurd (vervelende corrosierandjes op de banjobouten) en nieuwe koperen ringen gepakt, maar het bleef lekken. Uiteindelijk de oude ringen wat opgeschuurd en toch maar weer gebruikt, en die lekte niet ! Hopelijk blijft dat zo ! Net een rit van 60 km achter de rug, zonder problemen, zonder inhouden of haperen. Ik vermoed dus dat ie afsloeg door een vuil filter waardoor er ofwel rotzooi in de rest van het systeem kwam, ofwel de pomp er moeite mee had en zodoende roet in het eten gooide... Morgen weer een nieuwe "test" dag.
Moderators: Jerry Stam