Simons uitlaat defect
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 19:34 #1355799
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2012 14:15 #1355861
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blij met Simons
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2012 16:09 #1355871
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gaan
gaan we weer met die onzin!!!!
Hier rijdt clublid verik met een simons van 4 jaar oud die verrot is dus hou m ar op zeg ik dan.
Ferrita is gewoon kwaliteit,
Wellicht is het te duur e n past het niet en maakt het herrie......
Hier rijdt clublid verik met een simons van 4 jaar oud die verrot is dus hou m ar op zeg ik dan.
Ferrita is gewoon kwaliteit,
Wellicht is het te duur e n past het niet en maakt het herrie......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2012 16:51 #1355873
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is ook zo
Je hebt helemaal gelijk
Ruzie maken over een ander merk heeft geen zin hier. En ook die uitroeptekens kunnen ook wel weg.
Feit is dat er (ook) veel mensen tevreden zijn met hun Ferrita uitlaat .
Ik was er zelf niet zo'n fan van, maar dit voorval over Simons leert me dat het daarmee dus ook niet allemaal 100% is.
Ik vraag me af of dit te maken heeft met de ALU kwaliteit of met de EDELSTAAL kwaliteit van Simons.
De Simons uitlaat die op de vorige sleuteldag in Gemert was gemonteerd bij iemand gaf wat problemen met het passen. Maar ik weet niet welke kwaliteit die was.
Voor de rest zijn er bij mij geen klachten over Simons bekend, ook niet bij andere modellen zoals 240's en Amazons
Ruzie maken over een ander merk heeft geen zin hier. En ook die uitroeptekens kunnen ook wel weg.
Feit is dat er (ook) veel mensen tevreden zijn met hun Ferrita uitlaat .
Ik was er zelf niet zo'n fan van, maar dit voorval over Simons leert me dat het daarmee dus ook niet allemaal 100% is.
Ik vraag me af of dit te maken heeft met de ALU kwaliteit of met de EDELSTAAL kwaliteit van Simons.
De Simons uitlaat die op de vorige sleuteldag in Gemert was gemonteerd bij iemand gaf wat problemen met het passen. Maar ik weet niet welke kwaliteit die was.
Voor de rest zijn er bij mij geen klachten over Simons bekend, ook niet bij andere modellen zoals 240's en Amazons
Moderators: Jerry Stam