Schuifdak gaat niet dicht (voorheen spoiler gaat niet naar beneden)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom,TGTF schreef : Hier het zelfde euvel gehad, door veelvuldig gebruik van het dakje slijt het geheel, dit heb ik opgelost met een handdoek en een waterpomp tang,
Over de hele breedte voorzichtig en stapsgewijs een beetje bij buigen, werkt alweer sinds vorig jaar augustus en nog geen problemen gehad.
Tom.
Ik neem aan dat je de spoiler hebt verbogen. Is in feite niet de oplossing, los van het feit dat het bij mij niet werkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er toen geen tijd aan wilde besteden want de auto moest gewoon rijden maar aangezien het nog steeds naar alle tevredenheid werkt en zelfs met 120 op de snelweg geen prolemen dus blijf ik er verder vanaf.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is praktisch niet mogelijk om 25 jaar materiaal met de nieuwstaat eisen van toen goed te krijgen.
Creativiteit is dan geboden. Doe er je voordeel mee.
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Indien je het euvel hebt gevonden kunt je eventueel kiezen voor een praktische oplossing. Ik wil weten wat het euvel is. Als blijkt dat een geleider of geleiders niet goed meer zijn wil ik dit weten. Hierna kijken wat de kosten zijn en dan kiezen.
Misschien een beetje simpel, maar ik zou graag willen weten wat het euvel nou exact is. Het verbuigen van de spoiler/windvaan is uiteraard al ter sprake gekomen, maar dat is niet DE, maar EEN oplossing.
Dus ... voor de volvistiiiiiii onder ons zet uw tanden erin.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar ben je dan mooi klaar mee als je onder de rook van Utrecht woont .Methode schreef : Bilthoven, niet verder vertellen
Ik heb gisteren nog eens naar mijn dakluik gekeken en de reden dat hij bij mij tegen de spoiler aan liep, is omdat de 2 stripjes die hem doormiddel van het dakluik naar beneden duwen speling op zit door slijtage e niet tijdig smeren.
De dealert doet een poging om uit te vissen of die nog los te krijgen zijn(heb er een hard hoofd in maar je weet het niet).
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-