Dakraam Rubber 7 serie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet een nieuw dakraam rubber hebben voor het origineel schuif/kantel dak van mijn 764, Nu was ik bij de dealert geweest en die melden mij dat deze niet meer geleverd kan worden, Tenminste niet met het nummer wat hij van de 7 serie heeft,
Echter de 9 serie heeft een ander nummer voor het rubber, maar weet iemand of deze originele dakjes het zelfd zijn gebleven qua vorm en afmetingen, want dan bestel ik gewoon die maar moet het wel zeker weten.
Dit zou wel een item zijn voor het VKO denk ik ondertussen.
Groeten Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder heb ik ook een 740, dus kan over andere maten niet oordelen. Volgens mij is de vorm 940/960 origineel hetzelfde maar wellicht heeft het glas een andere rand?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar we wachten nog even af, voorlopig zit er duct-tape overheen tegen door lekken, het ziet er niet uit dat weet ik maar je moet wat om niet nat te worden.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals je weet heb ik medio vorig jaar al 2x mijn dakrubber gewoon besteld bij de dealer. Is gewoon leverbaar uit / via het klassiekermagazijn uit Zweden en kost 50 euro.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hm, das vreemd. Dan is de magazijnman inderdaad een beetje lui. Misschien onterecht ging ik er vanuit dat de man niet lui zou zijn omdat ie toch ook het nummer van de 940 gechecked had.Dirk342 schreef : mee eens Michael. Heb het zojuist even nagevraagd, want ik moest een partijtje onderdelen bestellen voor de 244 die hier staat, en hij kan er nog gewoon aankomen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb net Dirk even ge PB't met een vraagje dus we zullen dat nu eerst even afwachten.
Want zo ben ik ook nog opzoek naar een oliedruk sensor voor de olie druk meter en een sensor voor de olie temperatuur meter.Die van olie temperatuur weet ik een oud nummer maar ik kan daar nu even niet bij, deze was niet meer te bestellen volgend mijn magazijn man.
Tom.