Wat is een normale prijs voor Automaatbak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 20:01 #1342214
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tectyleren
sinds wanneer worden versnellingsbakken en aandrijfassen meegetectyleerd dan?
En heb je zelf wel eens zo'n bak opengemaakt?
Je wilt niet weten wat je allemaal tegenkomt. Is voor een 'amateur-sleutelaar' vrijwel niet te doen!
Ik heb ooit een AW71 gekocht, met pook en niet getectyleerde aandrijfas
, dus helemaal compleet voor 300 Euro. had iets van 300k gelopen. Alleen de bak kan echt wel voor minder, alleen ze zijn wel lastig te vinden. Persoonlijk vind ik een bak met 400k ervaring eigenlijk niet interessant.
En heb je zelf wel eens zo'n bak opengemaakt?
Je wilt niet weten wat je allemaal tegenkomt. Is voor een 'amateur-sleutelaar' vrijwel niet te doen!
Ik heb ooit een AW71 gekocht, met pook en niet getectyleerde aandrijfas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 20:22 #1342215
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic marcel 2
die verkoopt een 940 in onderdelen ook een automaat bak!!
misschien dezelfde????
misschien dezelfde????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 20:37 #1342218
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi, er is duidelijk recent
Hoi, er is duidelijk recent aan de bak geprutst, er zit een gloednieuwe carterdeksel van de versnellingsbak onder, er waren draden doorgeknipt en weer vast gemaakt. De auto is schijnbaar over iets gereden ooit, en had schade aan de bodem/versnellingsbak, er zit ook een deuk onderaan de dorpel.Bedankt voor de reakties, ik heb inmiddels al een aantal mensen beantwoord via pb.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2012 20:29 #1349402
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic En?
Hoe is het afgelopen?
Zag net op MP toevallig zo'n automaatbak
auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...lvo-940-bj-1998.html
Zag net op MP toevallig zo'n automaatbak
auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...lvo-940-bj-1998.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2012 08:46 #1349486
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic raar verhaal
ik zat even te lezen en mij bekroop het gevoel dat er de bak en auto niet bij elkaar horen.
Misschien is de bak dier nu onder ligt wel één die al vele km meer heeft gedraaid.Een automaat gaat toch niet kapot bij een kleine 2 ton?
Als ik het zo lees denk ik dat de vorige eigenaar bij zijn eigen auto de bak kapot had en deze gewisseld heeft voor een exemplaar dat onder de auto van TS behoort.
daarom zal hij ook niets willen vertellen over de garage etc.Het is denk ik nl. goedkoper om een andere auto te zoeken, het spul om te bouwen en de "leen" auto weer duur te verkopen.
In ieder geval succes ermee.
(al zou ik ook proberen om via rechtbijstand oid te kijken of er wat gedaan kan worden) Misschien heeft de vorige garage ook de apk afgegeven???(dat is nl. vrij makkelijk na te kijken; staat op je keuringsbewijs)
Misschien is de bak dier nu onder ligt wel één die al vele km meer heeft gedraaid.Een automaat gaat toch niet kapot bij een kleine 2 ton?
Als ik het zo lees denk ik dat de vorige eigenaar bij zijn eigen auto de bak kapot had en deze gewisseld heeft voor een exemplaar dat onder de auto van TS behoort.
daarom zal hij ook niets willen vertellen over de garage etc.Het is denk ik nl. goedkoper om een andere auto te zoeken, het spul om te bouwen en de "leen" auto weer duur te verkopen.
In ieder geval succes ermee.
(al zou ik ook proberen om via rechtbijstand oid te kijken of er wat gedaan kan worden) Misschien heeft de vorige garage ook de apk afgegeven???(dat is nl. vrij makkelijk na te kijken; staat op je keuringsbewijs)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2012 15:03 #1349708
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Automaatbak
Hoi Ruben, ben bang dat je verhaal niet op gaat. Deze auto is een import auto. De vorige eigenaar waarvan wij hem gekocht hebben heeft hem geimporteerd en er zelf een maand of 8 in gereden. Hij had niet nog een 940 staan, wel een XC70. Maar dubieus is het wel. De auto heeft wel degelijk een klap aan de onderkant bij de bak gehad, volgens onze monteur, op een steen of iets dergelijks gereden, ook zit er aan die kant een deuk onder bij de dorpel.. Wij vermoeden dat hij zelf die pech heeft gehad, en er is dus naar de bak gekeken, en hij heeft toen waarschijnlijk maar besloten om de auto te verkopen..Maar goed dat is wat wij denken..Eigenaar deed alsof hij nergens van wist..later werd hij wat pissig aan de telefoon en beweerde dat de auto hem al genoeg geld had gekost...Tja..
We zijn nu op bakken jacht, en hebben net op de advertentie gereageerd die hierboven door iemand werd getipt..Laat wel weten hoe het afloopt..
En inderdaad zo'n bak gaat niet zomaar kapot...in onze andere 940 zit er eentje die bijna 5 ton heeft gelopen..
Groeten
Anouk
We zijn nu op bakken jacht, en hebben net op de advertentie gereageerd die hierboven door iemand werd getipt..Laat wel weten hoe het afloopt..
En inderdaad zo'n bak gaat niet zomaar kapot...in onze andere 940 zit er eentje die bijna 5 ton heeft gelopen..
Groeten
Anouk
Moderators: Jerry Stam