Guard II - vergrendeling op afstand werkt niet meer?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2011 22:20 #1335520 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic we hebben met onze vorige
we hebben met onze vorige 940 ook zulke problemen gehad, nooit achtergekomen wat het was, ook wou die auto zomaar opeens afslaan vanuit het niets, dan met veel moeite weer aan de praat te krijgenn...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2011 13:01 #1335568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmm....

Wouter1973 schreef : Nee, was toen het antwoord, geen probleem...Nou is 'probleem' een groot woord, maar helemaal gegarandeerd zonder gevolgen is het loshalen van de accu dus niet...

Heb je de auto met de sleutel (of knopje) en accu los, op slot gedaan, of accu eraf en met rust gelaten?
In dat eerste geval, tsja, dat wist ik, had ik je kunnen vertellen voor af, mea culpa.In het tweede geval, heb ik er nog niet eerder van gehoord.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2011 19:50 #1335610 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tweede geval

Baseman schreef : Heb je de auto met de sleutel (of knopje) en accu los, op slot gedaan, of accu eraf en met rust gelaten?
In dat eerste geval, tsja, dat wist ik, had ik je kunnen vertellen voor af, mea culpa.In het tweede geval, heb ik er nog niet eerder van gehoord.

De auto was open. Alarm er dus af, deurvergrendeling open. Toen accu er een kwartiertje af gehad. Alarm/deuren in de tussentijd met rust gelaten.

Moderators: Jerry Stam