Volvo 940 aan het klaarmaken voor Amsterdam-Dakar rally 2011! al het advies is welkom! Thanks
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Tegenwoordig heb ik een hele mooie boot, ook genaamd BZN ("Boot Zonder Naam"), een boot van uitermate hoge Amsterdams-Belgische kwaliteit!rudiger schreef : hejeuch Gerben, e.e.a. past toch niet op je diesel? Maaaruch, het onderdelenmagazijn is na diefstal van een boot ietsie pietsie beter beveiligd. Daardoor kun je nu, een BN-er worden in zeer korte tijd !...
Heheh...
Kon er gelukkig heel goedkoop aankomen! was ik wel blij om. Voor de prijs kon je het niet laten, dat was echt een steel prijsje!
Ik heb altijd al BN'er willen worden.....nou weet ik hoe het moet..."Dream comes true!"
Naast de Diesels heb ik ook nog een 16V, waar veel spul Wel op past
Groeten,Gerben</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
en een paar rijplaten voor als je in het zachte zand terechtkomt.Je komt niet meer verder zonder..
Losse zaken vast maken (lassen )voor als je 100 km of meer wasboord moet rijden..Alles rammeld dan uitelkaar !
Jerrycan's De pomp is niet om de hoek.
Verder houd de auto dat ritje wel uit. Zand komt overal in. Gewoon met het vliegtuig terug..Auto is toch op.
Zet 'm op, Rolf
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Jullie hebben 4 weken voorpret, ik heb die al een jaar!!!!!!! Wie is er nu gek?
Inderdaad, degeen die niet gaan. smileys, lots of smileys!!!!
En of je nu naar Zuid Amerika gaat met je volvo of Afrika. Het is altijd verder als de zuidergrens of oostergrens van het land die voor sommige volvorijders al een drempel is. Enjoy live. Het is al zo voorbij.
Nu weer serieus.
Aan mijn wagen is gewoon veel meer gewijzigd en vernieuwd als echt nodig was, maar als je toch op termijn iets wilt doen doe het dan maar nu gelijk goed.
De wagen wordt daarna gewoon mijn day to day driver.
4 weken is wel kort dag als je de wagen ook nog niet echt kent.
Maar ik zou het ook gewoon doen hoor.
Jullie hebben geluk nodig en ik ook. Ohne gluck.......
Vorige week was bij mij in Ankeveen ook een paar stoere mannen die met hun 945 etate die kant op gingen. Samen hun wagen effe bekeken en de risico's benoemd. Ze gaan er mee aan het werk en ik zie ze de komende weken vast wel weer langs komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
rolfroderick schreef : en een paar rijplaten voor als je in het zachte zand terechtkomt.Je komt niet meer verder zonder.. Losse zaken vast maken (lassen )voor als je 100 km of meer wasboord moet rijden..Alles rammeld dan uitelkaar ! Jerrycan's De pomp is niet om de hoek. Verder houd de auto dat ritje wel uit. Zand komt overal in. Gewoon met het vliegtuig terug..Auto is toch op. Zet 'm op, Rolf
Maak dan aan die rijplaten een paar staalkabeltjes van een meter of 3-4 vast.... die maak je aan je sleepoog of tekhaak vast dan kun je doorrijden tot je weer vaste grond onder je voeten hebt. Anders stop je en sta je opnieuw weer verzakt.....
Gr, JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Zorg voor voldoende drinkwater, kan je prima onderweg kopen. Let voldoende op hygiene, hanteer kranen en deurklinken in toiletten met wcpapier. Heb een flacon desinfecterende gelei op zak, kan je gewoon bij Etos ed kopen. Eet geen rauwe groenten, salades enzo, als je onderweg een flesje drinken koopt, drink dan liever uit de fles dan uit het glas, flessehals wel even schoonvegen aan een eigen doekje. Dellybelly is iha vervelender dan mechanische pech, wat dat betreft heb je al de nodige tips gekregen.