hete katalysator
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2011 19:13 #1330039
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoals Rolf zegt of anders
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieZoals Rolf aangaf is ook bij mijn zoon zijn flenzen gedaan .
De driehoekige flenzen bij de schroefdraad doorgeslepen en nadat verroeste bout/moer er uit waren , gaten iets uitgeboord en ander bouten/moeren er er op gezet en alles zit weer goed dicht , o ja en ook de metalen ring ertussen niet vergeten.
Of deze oplossing, is wel flexibel en heb ik ook eens van Bas doorgekregen.
<a href="">
De driehoekige flenzen bij de schroefdraad doorgeslepen en nadat verroeste bout/moer er uit waren , gaten iets uitgeboord en ander bouten/moeren er er op gezet en alles zit weer goed dicht , o ja en ook de metalen ring ertussen niet vergeten.
Of deze oplossing, is wel flexibel en heb ik ook eens van Bas doorgekregen.
<a href="">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2011 20:00 #1330044
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe bouten
Het probleem is dat de rand waar de bouten in vallen helemaal weggerot is op beide delen. Dus met alleen nieuwe bouten kom ik er niet , want die hebben geen houvast.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2011 09:00 #1331435
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic flenzen weggeslepen
IK heb afgelopen week toch maar besloten de flenzen er af te slijpen en een stuk buis overheen te zetten met 2 u klemmen. Na montage hiervan hand achter op de uitlaat om te kijken of het dicht was. En wat bleek op gerepareerde stuk wel maar op 4 andere plaatsen niet. Op de bosal tussen en einddemper aansluitingen van pijp en demper liepen op alle 4 de aansluitingen scheurtjes van de pijp tot aan het onderste van de demper. Daar maar een tube gumdum op gesmeerd en hopen dat die de auto vandaag door de apk komt. En dan maar een rvs 3" uitlaat eronder.
Moderators: Jerry Stam