Wat is dit?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2011 10:36 #1318744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoet?

Baseman schreef : Het kan niet zo zijn, dat er ooit iemand kans gezien heeft, die bus met ruitensproeiervloeistof te vullen (wat ook zoetig smaakt, maar als het goed is minder vettig)

niet dat ik dagelijks proef maar ruitensproeiervloeistof smaakt ernstig naar zeep en niet zoet. Misschien dat de zomer-variant zoeter is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2011 19:46 #1319217 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En de prijs voor het goede antwoord gaat naar ..........

Pietjeprecies schreef :

rkregting schreef : Ik weet het  vrijwel zeker, tenzij benzine ook zoet smaakt en wat vettig is. Het verbruik aan koelvloeistof is fors.

Zou het kunnen dat er koelvloeistof uit een lekkende slang/koppeling tegen het koolfilter aanspuit?
Bij de 2CV van mijn broer lekte de oliekoeler, dachten we, althans de olie drupte eruit. Pas nadat hij voor de 2e keer een andere koeler geplaatst had die wéér lekte, keek er eens iemand onder de kap terwijl de motor liep en zag een klein straaltje olie vanuit een ander lek de koeler in spuiten.

Dat was 't!! Boven dit vat zit sinds kort de LPG-pomp. Eén van de slangklemmetjes voor de koeling ervan was niet voldoende aangedraaid.
Bedankt voor de hulp.
Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam