Koppeling verbrand

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2011 16:36 #1317537 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als de koppeling slipt
Als de koppeling slipt verbrand hij vanzelf. Ook vliegwiel vervangen dus als hij echt heet is geweest. Kan idd nooit in 80 km, koppeling was dus al gammel.
Succes
Groet Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2011 18:02 #1317540 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben ik
wel benieuwd wie die flapdrol is die jullie een oor aan naait.
Als ie maar niet uit Vaassen komt.(nééhéé Timen is het ZEER ZEKER NIET !!!!)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2011 20:39 #1317572 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een zeker Trouwborst uit
Een zeker Trouwborst uit Marknesse. En de camper zou gekeurd worden bij een kennis in Urk. Lekker vertrouwd dus. En toen het koppelingsprobleem werd gemeld, zei hij dat een versleten koppeling zou worden vergoed en een verbrande niet. Laat ie nou toevallig bij die kennis gerepareerd worden en dus verbrand zijn. Wie controleert dat?
Geen zaken meer mee doen dus.
Ik vind een 2.3 voor zo'n bakbeest van 3500kg ook wel erg minimaal. Persoonlijk was ik toch verder gaan zoeken naar een 3.0 of zo.
Nog een laatste vraag: is Fiat echt zo slecht, zoals jullie zeggen in bovenstaande berichten?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2011 22:49 #1317606 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een laatste vraag: is
Nog een laatste vraag: is Fiat echt zo slecht, zoals jullie zeggen in bovenstaande berichten?Ach, wat heet slecht, veel storingen en gebruik van goedkope materialen. Een afgetrapte bouwvakkers Sprinter van 5 jaar oud is vaak technisch nog wel in orde, een vergelijkbare Fiat hangt met plakband aan elkaar. Ook wil de export ze niet hebben, zegt ook wel iets. Na 2 ton gewoon moe.Onderdelen zijn slecht leverbaar, dealer netwerk een stuk minder dan VW/MB.Waarom gebruiken ze die dingen dan als onderstel voor een camper: heel eenvoudig, voorwielaandrijving dus een lager chassis. En lekker goedkoop. (en die prijs betaal je als gebruiker achteraf)Groet Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2011 23:32 #1317614 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic plaats
Plaatsen als Urk en Markenesse zijn tja kom uit de zelfde omgeving, naaien elkaar het grootste oor aan maar als ze een leek kunnen belazeren werken ze graag samen, Heb zelf helaas ook een deel Urker bloed in mijn aders maar het andere deel is Fries en daar voel ik me toch prettiger bij dan dat ik bij het grootste konijnen hol ter wereld moet horen Bah Bah Bah, nee zaken met Urk doen nee niet meer en nooit meer, heb het 1 keer gedaan een buitenboord motor laten maken, had beter €300 bij kunnen leggen had ik een gloedje nieuwe gehad, de ander was net 2 jaar oud.marknesse idem op de een of andere manier kijken ze je daar allemaal met een lange nek aan, zijn beide dorpen dus kennen ze je niet hoor je er ook niet.
Ow en nog wat zorg dat je 20 alarm toeters op je auto of boot hebt want ze roven hem gewoon leeg op/in/onder/over Urk, en ook gerust overdag.

Meer weten over die plekken? zou zeggen Googel maar even op nieuws.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-05-2011 21:27 #1317703 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm, dat lijkt me een beetje
Hmm, dat lijkt me een beetje overdreven. Urkers zijn best gastvrij en spontaan. helaas komt de Urker jeugd de laatste tijd (terecht?) negatief in het nieuws. Misschien dat je daarom een vooroordeel hebt>

Moderators: Jerry Stam