Revisieonderdelen B230FK kop, nummer 1000530

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-05-2011 00:05 #1315428 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Via post komt ie ook mijn kant op :D
Verzenden kan, 12 euro nog wat.
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2011 00:23 #1315431 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opgelet
De heren en dames van de TNT post service zijn er niet op bedacht dat een pakketje 25 KG of meer kan wegen, ( uit betrouwbare bron ) is er mij wel eens mede gedeelt dat te zware zendingen wel eens "per ongeluk"(opzet) vallen, en met de gewone reden hadden ze het zelf maar moeten brengen.
Oude buurman werkte in zwolle op de pakket afdeling, vanaf die tijd ben ik een beetje voorzichtig geworden met versturen en bij mn vorige werkgever heb ik DHL ook heel veel per ongelukjes zien gebeuren maja dat waren af en toe actieve bronnen en als die kapot gaan heb je alleen een beetje straling enzo is niet erg toch hahaha, Het schijnt zelfs zo te zijn dat de koeriertjes(petjes) die ze achter het stuur zetten de stickers niet eens kennen, VB sticker met de afgebeelde wijn glazen betekend breekbaar maar daar kun je toch gewoon mee gooien! was een reactie.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2011 09:21 #1315441 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Erg goed inpakken
Ben zelf eens invaller geweest als vrachtwagenchauffeur bij de post.

En paketten worden "hoppake" gestapeld met enkele "oeps" tussendoor.

Wat zwaar is komt harder terecht...

Succes, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2011 09:29 #1315442 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oi......

TGTF schreef : De heren en dames van de TNT post service zijn er niet op bedacht dat een pakketje 25 KG of meer kan wegen, ( uit betrouwbare bron ) is er mij wel eens mede gedeelt dat te zware zendingen wel eens "per ongeluk"(opzet) vallen, en met de gewone reden hadden ze het zelf maar moeten brengen.

Dat gaat Henk niet leuk vinden.......Mijn schoonpa trouwens ook niet.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2011 09:43 #1315444 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
Zal gerust zo zijn dat ze dat niet leuk vinden maar 90% van de collega's van hun doen het wel en denken ook zo, en het gebeurt meer als de hogere heren bedenken dat ze weer moeten bezuinigen, en ergens kan ik het mij ook goed voorstellen want op heel veel pakketten staat het gewicht er niet op genoteerd en als je je dan vertild is ook geen pretje, dat weet ik uit eigen ervaring want loop zelf al bijna 7 jaar met mijn rug en dan ben ik nog maar 26.het is niet alleen de TNT ook bij DHL,Select vracht, en kijk maar eens hoe die koeriertjes rijden en die pakketjes liggen niet in kratten ofzo die liggen gewoon los achter in de bus. wel ken ik 1 koerier die schappen/rekken in zijn bus heeft zitten waar hij alles in legt tijdens transport en dat zouden er meer moeten doen hahaha.

Tom.

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2019 13:27 #1454296 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Oei!
Ik lees hier iets ergs. Spitritus gebruiken om de afdichting van kleppen te testen. Dat werkt niet goed omdat spiritus water bevat.

Het enige echte middel dat hiervoor geschikt is: doodgewone benzine. Zie je een vochtig plekje, dat iets donkerder kleurt, dan is het geen klep maar een zeefje . ;-)

Ja ik weet het, ik ben een mierenn... ehh pardon. Maar een klep is ook een soort mier, wanneer je die niet op de juiste wijze pakt... vulde rest maar zelf in, grinnik.

Moderators: Jerry Stam