gewicht 940 aanpassen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2011 21:55 #1315170 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die aircocompressor weegt snel een 20 kg denk ik. Zou overigens eerst eens uitzoeken of je het RDW zo ver kunt krijgen dat ze een gewogen gewicht op je kenteken willen zetten, ipv het gewicht van de typegoedkeuring aan te houden. Anders steek je er een hoop moeite in en blijkt dat voor niets. Kan me voorstellen dat het RDW dit niet doet. Anders was het natuurlijk de volkssport om compleet gestripte wagens opnieuw te laten wegen en hadden we er vast meer over gehoord (de beste tips, waar de weegbrug licht staat afgesteld etc).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2011 22:02 #1315171 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij wel.

henk 940LPT schreef : Zou overigens eerst eens uitzoeken of je het RDW zo ver kunt krijgen dat ze een gewogen gewicht op je kenteken willen zetten, ipv het gewicht van de typegoedkeuring aan te houden.

Volgens mij wel, voor 17,50 wegen ze hen en passen ze het kenteken aan, heb ik me laten vertellen
Thuiskomer is trouwens niet verplicht, een middel om thuis te komen wel, dus een spuitbus mag ook.Trekhaak, twijfel ik over, maar volgens mij mag die eraf, als je hem laat zetten hoef je immers ook niet naar de RDW.(of althans, dat doet dan bijna niemand, bij achteraf aanbouw)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2011 22:03 #1315172 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic was ik ook van plan
maandag maar eens een belletje aan de rdw....
Als het kan dan horen jullie het wel.... kunnen we een stripdag inplannen.... :-)

Moderators: Jerry Stam