radiateursteunen afgebroken (opgelost!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2011 16:10 #1314002
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vreemd
Vreemd. Dat zou betekenen dat ik geen onderdelen mis en de rubbers intact zijn. Hoe komt die radiator dan los?? Hoe wordt de onderkant gefixeerd? Bedankt voor het kijken, Rolf!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2011 16:45 #1314003
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic kussens toch
Wouter, zoals ik al probeerde uit te leggen zijn er onder geen ophangpunten maar slechts een kussen en zo noemt vadis het ook! Ik stuur je even een pagina uit vadis per e-mail want ik krijg die met geen mogelijkheid ge-upload hier (ligt aan deze digibeet) Stuur me even je email per PB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2011 17:11 #1314006
door V700 register
Wouter
lidnummer 718 Volvo 940 Estate Turbo i.c. (1997, MY1998) - B230FK (@ 0.7 bar) - Vialle LPi (G3) - ABS - cruisecontrol
Beantwoord door V700 register in topic pb
Dag Ries, je hebt een PB. Dank voor je genomen moeite!RVL schreef : Wouter, zoals ik al probeerde uit te leggen zijn er onder geen ophangpunten maar slechts een kussen en zo noemt vadis het ook! Ik stuur je even een pagina uit vadis per e-mail want ik krijg die met geen mogelijkheid ge-upload hier (ligt aan deze digibeet) Stuur me even je email per PB
Wouter
lidnummer 718 Volvo 940 Estate Turbo i.c. (1997, MY1998) - B230FK (@ 0.7 bar) - Vialle LPi (G3) - ABS - cruisecontrol
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2011 17:38 #1314007
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fixatie
als je het rubber op zijn plaats doet, gaat er een kleinb stukje van het rubber dooreen gaatje in de tussenbalk.
als dat stukje rubber(a/d onderkant dus)eraf is, zou , in theorie, het gehele rubber kunnen verschuiven.
Je zou het rubber ook met een tie-wrap weer terug kunnen vastzetten. (gaatje erin boren, tie-rap erdoor etc)
De radiateur valt in het voorgevomde rubber(een paskussen dus)Maar dit rubber moet dus wel gefixeerd zijn aan de tussenbalk..
Succes, Rolf
als dat stukje rubber(a/d onderkant dus)eraf is, zou , in theorie, het gehele rubber kunnen verschuiven.
Je zou het rubber ook met een tie-wrap weer terug kunnen vastzetten. (gaatje erin boren, tie-rap erdoor etc)
De radiateur valt in het voorgevomde rubber(een paskussen dus)Maar dit rubber moet dus wel gefixeerd zijn aan de tussenbalk..
Succes, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2011 21:59 #1314021
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opgelost!
Opgelost, zie startbericht!
Moderators: Jerry Stam