B230FK injectoren blijven openstaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mischien stomme vraag maar staat de motor nog op tijd waaronder de nokken-as want als die niet op tijd staat heb je je vonk ook te laat of te vroeg en dan slaat hij ook niet aan.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Jerry, ik heb zowel het nieuwe als het oude relais. Het oude relais is er gemakkelijk tussen te kopen.Jerry schreef : Na het verwisselen van de ecu en de weerstanden bleef het probleem zich voordoen.Dus maar verder zoeken en meten en denken.Het probleem zit zeer waarschijnlijk in het overschakel relais van de vialle lpi instalatie.Als die stekker los is start hij weer normaal en is er niks aan de hand.Het nummer op het relais is , 207195.0Het is dat relais vlak bij de bobine.Heeft iemand nog zo,n relais liggen of is het nog leverbaar.Zo niet dan moet het nieuwe type relais er in gebouwd worden.In dat geval........Wat gaat dat kosten?Kan ik dat zelf er in solderen of is er een handige jongen die dat vaker gedaan heeften me daarmee kan helpen?Normaal doe ik bijna alles wel zelf maar nu loop ik met een ilizarov beenverlenging rond en kan niet zo heel lang meer staan.Maar als het niet zo heel moeilijk is dan zal me dat wel lukken.Dus alle info is welkom mensen.
Ik gebruik daarvoor al geruime tijd die oudere elektriciteits wartels. Weliswaar een soort met een fijne "draad" Let wel op de aansluitdraden dat je deze niet verwisseld natuurlijk.
Voor het nieuwe relais moet je iets meer bedrading verleggen. Er is ook een nieuw aansluitkabeltje bij. Het schema wordt meegeleverd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-