ECC airco uitzetten...hoe?
- V700 register
- Nieuw lid
-
lol...Mr.Mukkes schreef : Gr Niels nOnou geRBEN VOLGENS JOU BOEKJE MOET DAT LAMPJE BRANEN ALLS DE AIRCO UIT IS , BOEKJE NOG NIET GEVONDEN?
IK SCHREEUW NIET MAAR KAN NIET ONDEKKEN HOE IK MET KLINE LETTERS KAN TIKKEN OP MIJN NOKIA X6
- Volvo 945 aut. 2.4 TDic, FWD is like one of those paralyzed dogs that has a trailer for rear legs. It's really weird and kinda sad, and forces you to give it a little smile......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een verwarmde hal of garage opzoeken. Bij de lokale openbaar vervoerder vragen of je even bij hun in de hal mag gaan staan. Een parkeergarage opzoeken waar het iets warmer is dan buiten.Driving-around schreef : - Hoe test ik of de AC het doet met dit koude weer?
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het aan mij ligt vertrek ik morgen al righting Portugal of zo, het enige wat me tegen houd zijn de kosten van de tolwegen en de brandstof.
Henk 940 LPT, bedankt voor de link naar de codes, ik ga dit eens een keer proberen.
Edwin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je maar hard genoeg rijdt kunnen ze je niet zo snel aanhouden!! maar of het een goed idee is moet je zelf beslissen.
Tom.
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Not funny.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Dat is inderdaad not funny...Leon_Steyns schreef : Iemand bij de tolweg-organisatie heeft in een helder moment bedacht dat je heel makkelijk de gemiddelde snelheid kunt bepalen (immers begin en eind tijd + afstand zijn bekend). Bij een gemiddelde boven de maximum snelheid mag je de boete meteen met het tolbedrag afrekenen...
Not funny.
Maarja, als je even een kwartiertje rust op een rustplaatsje, werkt het niet meer...
Groeten,Gerben
PS>Ik dacht de diesel in de 940 maar tot 95 was geleverd?En jij hebt een 96'er diesel?</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik lees op Wikipedia dat de Volvo D24T van 1982-1996 gemaakt is (zie:<a href=" en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volvo_engines "> en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volvo_engines , scroll naar beneden tot Volswage Group diesels). Mijn kenteken is van 13-03-1996, dus dat zou MY1996 moeten zijn?!
@ Tom: Ik denk dat je binnen een kilometer stil staat: bij nagenoeg elke tolpoort staan Gendarmes. Niet echt frisse jongens om even leuk mee te dollen...
Is wel inmiddels erg off-topic, geloof ik... sorry for hijacking the thread!
In mijn instructieboekje staat overigens netjes uitgelegd dat de airco uitgeschakeld wordt door de knop "ac off" in te drukken... zal een keertje de boel scannen en posten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.