ECC airco uitzetten...hoe?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2011 07:44 #1304992 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mobile schreeuwlelijkert

Mr.Mukkes schreef : Gr Niels nOnou geRBEN VOLGENS JOU BOEKJE MOET DAT LAMPJE BRANEN ALLS DE AIRCO UIT IS  , BOEKJE NOG NIET GEVONDEN?

IK SCHREEUW NIET MAAR KAN NIET ONDEKKEN HOE IK MET KLINE LETTERS KAN TIKKEN OP MIJN NOKIA X6

• Volvo 945 aut. 2.4 TDic, FWD is like one of those paralyzed dogs that has a trailer for rear legs. It's really weird and kinda sad, and forces you to give it a little smile......

lol...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2011 18:52 #1305052 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Paar ideetjes
Hallo Edwin

Driving-around schreef : - Hoe test ik of de AC het doet met dit koude weer?

Een verwarmde hal of garage opzoeken.  Bij de lokale openbaar vervoerder vragen of je even bij hun in de hal mag gaan staan.  Een parkeergarage opzoeken waar het iets warmer is dan buiten.
groetjes
Mathy

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-02-2011 21:00 #1305080 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Tuffen?
Hallo Mathy,
OF naar een warmer land toerijden
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2011 21:46 #1305092 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als het aan mij ligt morgen :)

Als het aan mij ligt vertrek ik morgen al righting Portugal of zo, het enige wat me tegen houd zijn de kosten van de tolwegen en de brandstof.
Henk 940 LPT, bedankt voor de link naar de codes, ik ga dit eens een keer proberen.
Edwin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2011 14:40 #1305177 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tolweg
het enige wat me tegen houd zijn de kosten van de tolwegen en de brandstof.

Als je maar hard genoeg rijdt kunnen ze je niet zo snel aanhouden!! maar of het een goed idee is moet je zelf beslissen.

Tom.

• Leon Steyns (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 22:12 #1305352 door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Geen goed idee...
Iemand bij de tolweg-organisatie heeft in een helder moment bedacht dat je heel makkelijk de gemiddelde snelheid kunt bepalen (immers begin en eind tijd + afstand zijn bekend). Bij een gemiddelde boven de maximum snelheid mag je de boete meteen met het tolbedrag afrekenen...
Not funny.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-02-2011 22:29 #1305362 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Not funny

Leon_Steyns schreef : Iemand bij de tolweg-organisatie heeft in een helder moment bedacht dat je heel makkelijk de gemiddelde snelheid kunt bepalen (immers begin en eind tijd + afstand zijn bekend). Bij een gemiddelde boven de maximum snelheid mag je de boete meteen met het tolbedrag afrekenen...
Not funny.

<div class="content">Dat is inderdaad not funny...
Maarja, als je even een kwartiertje rust op een rustplaatsje, werkt het niet meer...
Groeten,Gerben
PS&gt;Ik dacht de diesel in de 940 maar tot 95 was geleverd?En jij hebt een 96'er diesel?</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 22:34 #1305364 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doel
Ik doelde meer op door rijden zonder betalen, alleen je zit dan met schade en kans op lang vast zitten haha.

Tom.

• Leon Steyns (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 23:19 #1305367 door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Doorkachelen
@ Gerben: Nee, met de normale pauzes lukt dat waarschijnlijk niet. Dit was echter rijden-tanken+wissel-rijden-tanken+wissel, etc. naar Barcelona voor vier dagen beurs...
Ik lees op Wikipedia dat de Volvo D24T van 1982-1996 gemaakt is (zie:<a href=" en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volvo_engines "> en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volvo_engines , scroll naar beneden tot Volswage Group diesels). Mijn kenteken is van 13-03-1996, dus dat zou MY1996 moeten zijn?!
@ Tom: Ik denk dat je binnen een kilometer stil staat: bij nagenoeg elke tolpoort staan Gendarmes. Niet echt frisse jongens om even leuk mee te dollen... :o)

Is wel inmiddels erg off-topic, geloof ik... sorry for hijacking the thread!
In mijn instructieboekje staat overigens netjes uitgelegd dat de airco uitgeschakeld wordt door de knop "ac off" in te drukken... zal een keertje de boel scannen en posten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 23:21 #1305369 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan
Zou heel goed kunnen ben al wel in frankrijk geweest maar nog geen ervarging daar met de tol poortjes, wel met de poortjes van ring noord bij Antwerpen als ik naar mn vader ga heb je daar 3 tunnels achter elkaar en tussen tunnel 2 en 3 (namen kwijt) heb je ook tol poorten zitten , scheelt mij een hoop ellende en 5 minuten verschil met ring zuid van Antwerpen, en het rijdt een heel stuk rustiger, alleen in de winter periode moet je daar de maan krater's vermijden die dan in het weg dek zitten en waarschijnlijk heb ik daar ook mijn rubber's verpest van de ophanging.

Tom.

Moderators: Jerry Stam