ECC airco uitzetten...hoe?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
De 940 TDIC heeft ECC
Er zit ook een knopje met " airco off " op, als ik dit indruk wordt de knop verlicht.
Maar staat die nu aan of uit?
Vindt et een beetje onduidelijk....
Alvast dank voor hulp
Groeten,
Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het ook niet helder, maar bij mij heb ik zo'n vrieskist tekentje, en ingedrukt, gaat het lampje aan, en de airco uit.gerryberrie schreef : Maar staat die nu aan of uit? Vindt et een beetje onduidelijk....
als er alleen airco opstaat en je drukt hen in isdeze aan blauwe rand om de schakelaar
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr Niels nOnou geRBEN VOLGENS JOU BOEKJE MOET DAT LAMPJE BRANEN ALLS DE AIRCO UIT IS , BOEKJE NOG NIET GEVONDEN?Baseman schreef :
Ik vind het ook niet helder, maar bij mij heb ik zo'n vrieskist tekentje, en ingedrukt, gaat het lampje aan, en de airco uit.gerryberrie schreef : Maar staat die nu aan of uit? Vindt et een beetje onduidelijk....
IK SCHREEUW NIET MAAR KAN NIET ONDEKKEN HOE IK MET KLINE LETTERS KAN TIKKEN OP MIJN NOKIA X6
- Volvo 945 aut. 2.4 TDic, FWD is like one of those paralyzed dogs that has a trailer for rear legs. It's really weird and kinda sad, and forces you to give it a little smile......
- V700 register
- Nieuw lid
-
En hier een PDF, die de werking beschrijft.gerryberrie schreef : Maar staat die nu aan of uit? Vindt et een beetje onduidelijk....
Zoals asatter al schrijft, is er een verschil in werking, omslagpunt bij 1991.
Zie deze PDF: <a href="/files/ECC.pdf" target="_blank">ECC.pdf</a> (pagina 3)
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Dan snap ik het nu!
Hij word inderdaad rood omcirkelt als je hem Indrukt.
@niels, ik heb de boekjes inderdaad zien liggen, maar nog niet de moeite genomen ze open te slaan
Groeten,
Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
WahahahahahaMathy schreef : Hallo Niels
Boekje niet gevonden?Mr.Mukkes schreef : .... BOEKJE NOG NIET GEVONDEN?
...Knip...
IK SCHREEUW NIET MAAR KAN NIET ONDEKKEN HOE IK MET KLINE LETTERS KAN TIKKEN OP MIJN NOKIA X6
groetjes
Mathy
Prachtig Mathy!
Ik heb even in een deuk gelegen, zo vroeg in de ochtend nog wel.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een bj 1996 en als ik het goed begrijp moet het oranje lampje bij mij dus niet branden om de airco actief te laten zijn.
Blijf ik nog met twee vragen zitten na het lezen van het PDF gepost door Baseman
- Hoe test ik of de AC het doet met dit koude weer?
- Hoe vraag ik de genoemde storingscodes op?*
Edwin
*Ingebouwde foutaanduidingDe elektronische klimaatregeling heeft eengeïntegreerd storingsindicatiesysteem waaruitmet behulp van de AC-schakelaarantwoordcodes kunnen worden opgevraagd.Met behulp van een driedelige code kunnen23 verschillende storingen wordengeïdentificeerd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet, want beneden de 7 graden slaat de compressor niet aan om bevriezing van het systeem te voorkomen. Overigens voel je het tijdens het rijden aan een licht schokje als de compressor inschakelt. Maar de wetenschap of hij het doet of niet maakt nu nog niet zoveel uit toch, als hij toch niet inschakelt vanwege de temperatuur ?<a href="/node/8601" target="_blank">Hier</a> staat hoe je de codes uit kunt lezen. Het is even prutsen met de juiste stand van de knoppen, ik geloof dat de omschrijving correct is en dat de knoppen op het plaatje niet in de juiste stand zijn afgebeeld.Driving-around schreef : - Hoe test ik of de AC het doet met dit koude weer?