uitlaat lassen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr. Bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maakt dat dan niet uit voor het lassen?
Grt Thijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
melching schreef : De garage zegt dat er vlak voor de katalysator een lek zit. probleem is dat het moeilijk te lassen is en DUS ook de katalysator moet worden vervangen. Dat is een dure (1100) grap.
Willem
960 - estate - 2.4 - 260K
Misschien mis ik iets, maar er staat moeilijk te lassen.
Zelf heb ik ook ooit zoiets gehad, waarbij de flenzen bij de kat geheel verrot waren.
Lassen had ook geen zin.
Flenzen eraf geslepen, stuk flexibel stuk pijp gepakt en er tussen gelijmd met GunGum en geknelt met pijpklemmen.
Is prima 2 APK's doorgekomen.
Andere (betere) optie is natuurlijk nieuw koop, maar dan moet de auto dat ook nog voor je waard zijn.
Nu heb ik een auto staan met weer rotte flenzen en vind ik nu al een nieuwe uitlaat iets te vroeg.
Dus even plakken en rijden en kijken of de auto wat is.
Dus, niets mis met het advies, maar niet overal toepasbaar, verplichte het ook niemand ...
Dus, plakse, lassese of koopse ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan iemand die een nieuwe uitlaat koopt, of laat lassen een petje noemen?
En wederom geen moderator die hier iets van zegt? Dit valt volgens mij onder de categorie belediging..
Jammer van die afgrijselijk 'kieskeurige' moderators... Maar dit ter zijde.
Ghia (zeker ex? Ford rijder?) blijf vooral uitlaatjes dichtplakken maar val er voor de name of god niemand mee lastig op een openbaar forum.
Of ja, het beunhazen/prutserij forum.
Jup, I said it! Prutser!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jelmar86 schreef : voor de name of god !
Jelmar 'in den Here' tegenwoordig?
Men neme 13 lege bussen remmenreiniger, zaag met gevaar voor eigen leven (als er verder niemand is, anders ook voor andere levens) de bodem en de bovenkant er af, 13 x dus. Plak/tape de afgezaagde bussen aan elkaar in de vorm van de uitlaat die er nèt onder vandaan is gekomen. Prop op sommige plaatsen wat staalwol (wil je sportief... laat dit dan weg) in de net geplakte pijp, voilá een prachtig gerecycledeAPKwaardige uitlaat voor weinig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt op mij in eerste instantie over als een garage waar ik nooit meer zou komen. Dan liever een garage waar een moeilijk klusje gezien wordt als een uitdaging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : Je moet de spuitbussen natuurlijk eerst helemaal leegspuiten, desnoods gewoon in de bosjes.
natuurlijk, waar anders.