Constante brom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2011 16:54 #1300626 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga eerst maar op zoek
Ik ga eerst maar op zoek naar een andere pomp (bij de Volvo-dealer: 240 euro!) en ga dan 'ns rustig alles demonteren, bekijken, schoonmaken enz. Dank voor alle info!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2011 17:40 #1300644 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Kijk even in de online catalogus van <a href=" www.bosch-automotive-catalog.com/public/...n264?lgRedirect=true " target="_blank">Bosch. Volvo plakt er een eigen nummer op, maar ik denk dat het een Bosch pomp is. Voor mijn lambdasonde (hetzelfde verhaal) kwam ik erachter dat een dealer sonde bijna 2x zo duur is tov AMH. Zonder korting bij de AMH zelfs :)Die catalogus van Bosch is soms wat lastig qua zoeken op autotype (hij lijkt de 940 sedan vanaf '96 niet te kennen) en soms wat vreemd vertaald. In het menu aan de linkerzijde kun je kiezen voor "productzoekopdracht". Als je die kiest kun je onder "vreemdnummer" het Volvo nummer invoeren, als resultaat krijg je dan de vergelijkbare Bosch nummers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2011 22:42 #1300685 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pomp
Zou, als ik jou was, Marc eens bellen van ET in Moergestel.  En dan meteen over stappen naar een Wallbropomp.  Kan zijn overigens dat deze al gemonteerd is, aangezien deze wat meer herrie maken als een originele Boschpomp.

Moderators: Jerry Stam