Kunnen er "volwassen" banden op de velgen van de thuiskomers?
- F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
- Nieuw lid
-
Frans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kleine correctie, van 10 tot 30 kilo, kost 12,95.Maximale afmetingen bijna 80 bij 80 bij ik dacht 15, dus dat past net.ruspek schreef : Valt reuze mee hoor, tot 10 kg €8,61 van 10 tot 20 €12,95.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stuur even een PB met je rekening info, betaal ik je alvast.
Fijne kerstdag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij TNT mag het zelfs nog wat groter zijn, 140x78x50 max. voor een "<a href=" www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/zeker-pakket/ " target="_blank">zeker pakket". Maar die 78 zal het spannende gedeelte zijn, aan die "extra" lengte heb je niet zoveel.Wie weet hebben andere transportbedrijven andere maten.Maar zou eerst even kijken of je er een band voor kunt vinden.Baseman schreef : Kleine correctie, van 10 tot 30 kilo, kost 12,95.Maximale afmetingen bijna 80 bij 80 bij ik dacht 15, dus dat past net.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als deze velg alleen voor thuiskomers gebruikt wordt, is de kans redelijk groot dat ze die velg zo goedkoop mogelijk ma(a)k(t)en. Als de band die er omheen gaat, maar tot 80 km/h is toegelaten, zal de velg niet veel meer kunnen hebben. Steviger is namelijk meestal duurder. En in dit geval dus duurder dan noodzakelijk.henk 940LPT schreef :
Is de velg vanwege ontwerp en constructie niet geschikt voor langere afstanden en hogere snelheden of ligt dat meer aan de band (maat) die eromheen ligt ?Dirk342 schreef : Een thuiskomer is door Volvo berekend op max. 80 km/h en is als noodvelg geschikt. Niet om er dagelijks afstanden mee te rijden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je langere ritten gaat maken kun je er mee naar een garage gaan voor een ni€uwe band of naar huis voor de reserveband. Er schijnen mensen een half jaar mee rond te rijden trouwens... Zal ik niet doen.
Rudiger, heb je mijn PB gelezen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yep genoteerd, misschien bij de nieuwjaarsborrel of de ALV ?JP Elverding schreef : Rudiger, heb je mijn PB gelezen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alhoewel een velg met een deukje me niet echt aanspreekt ,als je dichterbij had gewoond had ik ze waarschijnlijk wel al opgehaald.Bart-Willem schreef : Overigens had ik Rudiger al een bericht gestuurd over 2 losse velgen die hij zocht (zie ook zijn Gezocht-advertentie) maar nog steeds geen bericht terug gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-