ABS storing -*Opgelost*-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2010 17:36 #1298656
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké
succes dan! Hou ons op de hoogte!
Ik had al heel lang geen ABS en kon hem ook niet uitlezen. Na een jaar blijkt dat de zekering 24 geen goed contact maakt! Niets aan te zien en ook ooit nog doorgemeten......
(Bij contact: lampje aan, bij rijden: lampje uit!)
Stomweg een nieuwe zekering erin en.....alles werkt!!
Ik wens je ook zo'n simpele toe, maar het zal wel niet!
Ik had al heel lang geen ABS en kon hem ook niet uitlezen. Na een jaar blijkt dat de zekering 24 geen goed contact maakt! Niets aan te zien en ook ooit nog doorgemeten......
(Bij contact: lampje aan, bij rijden: lampje uit!)
Stomweg een nieuwe zekering erin en.....alles werkt!!
Ik wens je ook zo'n simpele toe, maar het zal wel niet!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 16:15 #1300622
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oneindig
Het heeft even geduurd, maar heb vandaag dan eindelijk de sensoren doorgemeten.
Rechtsvoor is de weerstand 1.04 kohm, is dus goed. Linksvoor in de weerstand oneindig, dus kapot.
Ik heb die van de achteras niet gemeten, maar aangezien mijn snelheidsmeter het keurig doet, verwacht ik daar geen problemen mee.
Groetjes Harnt
Rechtsvoor is de weerstand 1.04 kohm, is dus goed. Linksvoor in de weerstand oneindig, dus kapot.
Ik heb die van de achteras niet gemeten, maar aangezien mijn snelheidsmeter het keurig doet, verwacht ik daar geen problemen mee.
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 17:16 #1300635
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eruit
Harnt,
Suc6 met het verwijderen van de oude sensor. Die van mij is er destijds in tig delen uitgekomen en ik moest de ruimte goed schoonschuren voor de nieuwe sensor goed geplaatst kon worden zonder te veel druk te gebruiken. Je wilt 'm tenslotte wel heel houden....
zie voor meer <a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/10356 "> www.volvo700vereniging.nl/node/10356
Suc6 met het verwijderen van de oude sensor. Die van mij is er destijds in tig delen uitgekomen en ik moest de ruimte goed schoonschuren voor de nieuwe sensor goed geplaatst kon worden zonder te veel druk te gebruiken. Je wilt 'm tenslotte wel heel houden....
zie voor meer <a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/10356 "> www.volvo700vereniging.nl/node/10356
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 17:23 #1300639
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ABS
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 20:58 #1300666
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorzien!
Ondertussen is mij al een goede gebruikte sensor aangeboden en wordt eerdaags naar mij toe gezonden.
Nu nog even tijd vinden om hem erin te zetten.
Wordt dus weer vervolgt.
Groetjes Harnt
Nu nog even tijd vinden om hem erin te zetten.
Wordt dus weer vervolgt.
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2011 17:12 #1302648
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klaar
Vandaag de tijd gevonden om de sensor te vervangen. Het is inderdaad even een klus, ten eerste al om de oude sensor eruit te krijgen en ten tweede om de 'nieuwe' erin te krijgen. Moest het gat idd een beetje bij vijlen maar hij zit erin!
En het mooiste is nog, hij doet het weer! Tenminste het lampje gaat niet meer branden. Ik heb nog geen 'remtest' gedaan.
Bas bedankt voor het leveren van de sensor!
Groetjes Harnt
En het mooiste is nog, hij doet het weer! Tenminste het lampje gaat niet meer branden. Ik heb nog geen 'remtest' gedaan.
Bas bedankt voor het leveren van de sensor!
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2011 17:49 #1302650
door V700 register
Die remtest, als je die op een grasmatje doet, scheelt het rubber en kan je toch constateren dat ie het doet.In de modder trouwens ook.....
Beantwoord door V700 register in topic You're welcome.
Graag gedaan.Harnt schreef : Bas bedankt voor het leveren van de sensor!
Die remtest, als je die op een grasmatje doet, scheelt het rubber en kan je toch constateren dat ie het doet.In de modder trouwens ook.....
Moderators: Jerry Stam