Wie heeft er ervaring met een rechtsgestuurde volvo ik wil er namelijk morgen een kopen
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
18-10-2010 20:39 #1291177
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Hier komt ie vandaan
<a href="
cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...e=ADME:B:WNA:NL:1123
">
cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...e=ADME:B:WNA:NL:1123
Ik vind als je er lang in gaat rijden je er gewoon niet mee vergroeid bent.
Een LHD is gewoon voorje lichaam, een RHD bijzonder voor je lichaam. Mij went het niet als je er langer als een uur mee rijdt.
Ik vind als je er lang in gaat rijden je er gewoon niet mee vergroeid bent.
Een LHD is gewoon voorje lichaam, een RHD bijzonder voor je lichaam. Mij went het niet als je er langer als een uur mee rijdt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2010 20:51 #1291179
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ..........
Tuurlijk is er wel in te rijden..maar er kleven te veel practische bezwaren aan(waarvan er hierboven al een paar genoemd zijn. En ook zoals gezegd, als je dan tochin een RHD wil rijden kun je er beter een rechtstreeks in GB gaan halen. Ik zou het niet doen. Alleen voor onderdelen, anders niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2010 20:53 #1291180
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic laten staan
Ben een paar keer in Engeland geweest voor meerdere dagen. Ik vind het niks omdat je ten opzichte van de inrichting van het wegennet aan de verkeerde kant van de auto zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2010 20:56 #1291185
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic re:hier komt ie vandaan
Grappig dat je de wagen zo hebt gevonden wytze, had al wel foto's gezien van de wagen maar niet zo met bod informatie etc.
maar 708 euro vervoeren naar ned. invoeren platen apk nieuwe koplampen, moest nog een stab. stang voor vervangen worden. je zit dan toch al gauw op 1200 euro ofzo. dan nog de tijd de reis etc. voor veel minder dan wat ik er voor zou betalen krijg je de auto niet in nederland op kenteken. Of vergis ik mij hierin.
gr roeland
maar 708 euro vervoeren naar ned. invoeren platen apk nieuwe koplampen, moest nog een stab. stang voor vervangen worden. je zit dan toch al gauw op 1200 euro ofzo. dan nog de tijd de reis etc. voor veel minder dan wat ik er voor zou betalen krijg je de auto niet in nederland op kenteken. Of vergis ik mij hierin.
gr roeland
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-10-2010 20:58 #1291186
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Geineg
Grappig,
Mijn oom had ook interesse bij deze wagen (zie <a href="/node/34720">hier</a>)
Of hij ook een afspraak heeft gemaakt om hem te kopen weet ik niet, dacht van wel, maar niet zeker.
Agja, dan maar niet.
Mocht je trouwens nog informatie willen hebben, ik heb wat informatie van de verkoper gekregen (oa chassisnummer)
Groeten,Gerben
Mijn oom had ook interesse bij deze wagen (zie <a href="/node/34720">hier</a>)
Of hij ook een afspraak heeft gemaakt om hem te kopen weet ik niet, dacht van wel, maar niet zeker.
Agja, dan maar niet.
Mocht je trouwens nog informatie willen hebben, ik heb wat informatie van de verkoper gekregen (oa chassisnummer)
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2010 23:49 #1291223
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hallo Volvisti
Het lijkt me
Hallo Volvisti
Het lijkt me redelijk behelpen, zo'n rechtsgestuurde auto. Voor erbij misschien leuk, maar voor dagelijks gebruik lijkt het me helemaal niks. En als het nu wat aparts was...
BTW stuurschakelaars zitten schijnbaar op dezelfde plek bij Volvo. Laatst hadden ze bij Blik op de Weg een Mitsubishi Evo nogwat (6 meen ik), waarbij de richtingaanwijzerschakelaar rechts zat.
groetjes
Mathy
Het lijkt me redelijk behelpen, zo'n rechtsgestuurde auto. Voor erbij misschien leuk, maar voor dagelijks gebruik lijkt het me helemaal niks. En als het nu wat aparts was...
BTW stuurschakelaars zitten schijnbaar op dezelfde plek bij Volvo. Laatst hadden ze bij Blik op de Weg een Mitsubishi Evo nogwat (6 meen ik), waarbij de richtingaanwijzerschakelaar rechts zat.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2010 00:47 #1291227
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic wel leuk
Lijkt me wel leuk voor "om het huis en naar school". Zie je het voor je? Mijn dochter van 8 links zittend met een geplaatst nepstuur in haar handen. Papa beetje zijwaards leunend al sturend... Lachen toch? Ik zoek gewoon verder, alleen ik heb eén handicap, het moet een automaat zijn..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2010 21:02 #1291295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja
Ja!!rpsiderius schreef : Of vergis ik mij hierin.
gr roeland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2010 19:05 #1291393
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar waarom zou je zo'n auto
Maar waarom zou je zo'n auto kopen, nu misschien iets goedkoper maar je komt er maar moeilijk weer vanaf als je dat ooit zou willen.
Achteraf dan toch niet zo goedkoop.
Achteraf dan toch niet zo goedkoop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2010 19:23 #1291398
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu op MP
Staan nu op MP
Kijk maar <a href=" auto.marktplaats.nl/oldtimers/384194152-...p;fta_ind=2&fs=1 " target="_blank">HIER</a>
Kijk maar <a href=" auto.marktplaats.nl/oldtimers/384194152-...p;fta_ind=2&fs=1 " target="_blank">HIER</a>
Moderators: Jerry Stam