Nieuwe (dus omgekeerde) nivomats, stabilisatorstang zit in de weg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 14:16 #1290719 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VIN

Jan-Willem schreef : Gaat dit om de laatste 5 cijfers van het chassisnummer van mijn kentekenbewijs?

Of op je VIN-plaatje
Heb ff een <a href="/node/34782">infopagina</a> gemaakt met de informatie uit vadis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 16:05 #1290728 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chassisnummer en past net
Mijn chassisnummer is lager dan 35481 maar ze zitten er toch allebei op na weer 2 uurtjes prutsen vanmiddag. Omdat de nivomat schuin naar 'binnen' loopt lukte het gisteren niet om de stabilisatorstang te monteren terwijl de auto omhoog gekrikt was. Vandaag de stabilisatorstang eraf gehaald, nivomat links gemonteerd en vervolgens de stabilisatorstang in 'ruststand' weer gemonteerd. Mijn stang is niet helemaal symetrisch meer waardoor ik (in ruststand) rechts zo'n 20 mm ruimte heb en links slechts 4 á 5 mm. Tijdens het rijden zal hij dus in principe vrij blijven maar bij opkrikken loopt de stang tegen de nivomat. Ik houd het in de gaten en ga nog bij de dealer vragen wat een nieuwe stabilisatorstang gaat kosten. Afhankelijk van de kosten vervang ik de stang. Ik ga binnenkort even bij Martijn langs om te kijken hoeveel ruimte hij heeft tussen de stang en nivomat.
Bedankt voor jullie reacties en groet,
Jan-Willem
PS: tijdens het korte proefrondje merkte ik wel meteen dat de auto een stuk strakker rijdt dan met de oude nivomats.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 22:12 #1290766 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.

Jan-Willem schreef : 965 dan volgens mij vanaf chassisnummer 35481.

Klopt, typo, sorry.

Moderators: Jerry Stam