Hoe fuseekogels vervangen? is gelukt! (+ veel offtopic praat)

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-10-2010 01:23 #1292009 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Mooi leer he!
Hey JG,
Lijstje:Laswerk....(accubak,luchftilterbak, zelfdragende carrosserie aan beide zijden)Lek benzinefilter(gedicht door mij)RA gordel, rolde niet meer omhoog (die volgens de APK'er GEEN afkeur was!!, en ik dus ook niet vervangen heb, en waarmee hij dus is goedgekeurd zonder melding)Fusseekogels (te veel speling, heb ik zelf vervangen en gelijk de rest ook maar meegenomen)Banden(2e hands setje velgen bij Henk H gekocht, bedoeld om Winterbandjes omheen te leggen, maar de bandjes eromheen waren in betere staat dan de bandjes die er onder mijn wagen zaten, dus die er voor de APK onder gegooid: APK goedkeur, geen eens melding! lol)
Handrem was GEEN afkeur, wel melding voor de volgende keer.Remmen voorzijde ook als melding, remblokjes en schijven goed, maar ze bleven 'plakken', moest ze dus van hem even gangbaar maken)
Dat was het wel zo'n beetje.
Hij trekt (wat ik vindt) best wel hard naar rechts, als je het stuur loslaat schiet je tog aardig naar rechts, je moet het stuur dus ook constant vasthouden en naar linkshouden. (als je stuurt voel je ook "klonk klonk", ja alles zit vast, en geen speling, maar er zit zoveel 'overlap' tussen rechts en links!)
Hij heeft trouwens ook mijn lekke KVS reservoir dop vervangen.Sist nu niet meer, en het duurt een stuk langer voordat hij op temperatuur is. (bouwt ook meer druk op)(hij heeft me niet verteld dat hij die dop heeft vervangen, maar er zat ineene een andere op, en de oude lag achterin, is trouwens nog wel gewoon een grijze)
Ja, jij hebt mooi geprofiteerd van die sloop actie, er zat erg MOOI en duur leer in. :D met werkende stoelverwarming(kreeg daarom wel een fixe inruilkorting )(dat, voor degene die het niet weten, nu bij JG in zn witte wagen zit)
Groeten,Gerben
PS> Kan ik niet bij een of andere Volkswagendealer in Drachten mijn wagen laten uitlijnen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 12:51 #1292038 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Branden

gerryberrie schreef : Een brander heb ik helaas niet.

Tja, dan kun je maar beter de auto naar de garge brengen.
Geen brandertje, geen 'goede' hobby monteur!!
Echt waar, voor die 30 Euro hoef je het echt niet te laten en is het verschil tussen prutsen en vloeken of lekker hobbyen.
Met zo'n brander en oliebusje of WD40 is er maar weinig wat je niet los krijgt en je hoeft niet al Thor op het spul te meppen ...
Sinds mijn brandertje nooit meer kapot gedraaide bouten of ander spul, tja of het is zo rot dat toch alles nieuw moet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 17:53 #1292069 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even naar euromaster hier in
even naar euromaster hier in drachten of hiemstra gaan.
Trouwens weet niet hoe die man keurt , maar met zulke punten hoort hij afgekeurd te worden , heb al vaker gehoord dat jouw adres het niet zo nauw neemt met de eisen....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 17:53 #1292070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic trouwens brammetje is Niet
trouwens brammetje is Niet te verwarren met jan uit nagele. Brammetje adverteert als kokkie.

Moderators: Jerry Stam