Dif wijzigen ???
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Een D24 ombouwen naar een TDIC is geen goed idee. De specificaties van het blok zijn anders. Geen oliesproeiers en andere drijfstangen.msjamas schreef : Het ongeladen blok uit de 83 er wordt een project voor de winter, geheel reviseren, alles vervangen zodat deze nieuw weer terug gezet kan worden, maar dan wel in de Dtic uitvoering. Met de 5 bak terug naar de derde versn. in de ardennen wil ik niet meer.
Met een beetje vaart,110, zakt de snelheid van mijn d24 alleen op de steilste snelweg helling in de ardennen onder de 100 km, tenzij echt zwaar beladen.
Adrian
740 91 D24 M47 airco 310k ==> 570k
940 96 B230FK AW71L ecc 115k ===> 192k
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Andy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Da's een Deltamill. En de knoppen komen oorspronkelijk uit een bepaalde BMW. Op ons forum wordt zowel melding gemaakt over de BMW E30 (een oude 3-serie) als de 5-serie.msjamas schreef : Zit nu een airco in waar alleen een drukknop aan/uit aanwezig is, en een knopje die de circulatie intern houdt. Ook hierover is een hoop info te vinden op deze site.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Auto wordt dagelijks gebruikt, heb een weekje voor het werk.... dus gaat de revisie in delen gebeuren. Heb de auto in eerste instantie voor de lol gekocht, doch heb in 6 mnd ruim 30K gedraaid, karretje is een goed alternatief voor de leasebak (ster) die ik eruit gegooid heb. En de Harley gaat weer in de winterstalling.
@Mathy
Bedankt voor de tip, dan zal de Deltamill wel iets meer koelte geven dan de oude, waar op de pomp overigens wel een Volvo merkje staat. Capaciteit viel in France behoorlijk tegen; terwijl de zaak nog wel afgevuld was (in Fr dus, daar doen ze nog niet zo moeilijk.
Ver/ en ombouw wordt vervolgd, en met een foto reportage erbij, voor mezelf en voor de geintresseerden. Start werkzaamheden....... vanaf de 15e; in de sleutelruimte moet ik eerst nog meehelpen 2 bruggen te plaatsen. Deze ruimte gaat een DHZ garage worden, met alle opties erin. Lees: Mig/Tig apparatuur, trekbankje, draaibank, kolomboormachine, OBD computer, en Wilan internet..... zodat bij vragen de site nog geraadpleegd kan worden. Lokatie: Land van Maas en Waal. (Alphen) De uitbater, John, is een Willy Wortel, en gelukkig met kennis van ons merk.
Groet,
Andy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
A