Volvo guard alarm omzeilen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Startonderbreker werkt ook netjes dus we gaan nergens heen.
........
[MODBREAK]
De inhoud van dit bericht is verwijderd van het forum omdat het in strijd is met het sitereglement (zie rechts boven):
[Einde MODBREAK]Het plaatsen van informatie die illegaal is of gebruikt kan worden voor activiteiten die illegaal zijn is op deze site niet toegestaan. Hier onder valt bijvoorbeeld informatie om kilometerstanden terug te draaien of het omzeilen/uitschakelen van alarmsystemen. Deze informatie wordt direct van de site verwijderd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mede volvoisten bedankt!!
Egbert-Jan Lam
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wij willen ook blijven rijden in onze eigen auto's. Vandaar dat het niet mag.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ik denk dat je het toch verkeerd ziet.
Wie zijn alarm als hinderlijk ziet kan het alarm verwijderen.
Volvo levert het dummyrelais nl zelf.
Wat is er precies aan de hand. Toen de auto vroeger werd afgeleverd kon je kiezen voor een alarm. Alles was voorbedraad er werd dus alleen een alarmrelais gemonteerd op de plaats van de al aanwezige dummy.
Het dummyrelais is artikelno 3545XXXX Via PB kan ik dat nummer wel verstrekken! Veel magazijnmensen weten misschien al niet meer van het bestaan van de 2-7-9 af. (helaas) De tijd gaat snel.
Verder is het ook nog zo dat je het relais niet kunt verwijderen als je het alarm niet uit kan zetten, dus wie onbevoegd is heeft geen (directe) kans.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als we toelaten dat er kleine beetjes van dit soort informatie op het forum of de site komen te staan, kan iedereen zich straks uit al die kleine stukjes zelf de hele puzzel samen stellen. En dat willen we niet. Vandaar dat de informatie verwijderd is.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf heb ik ook een nog werkend alarm. Maar ik weet niet eens hoe ik op een normale manier de accu zonder pestherrie kan vervangen.
Ook wil het slot soms niet open. met sleutel krijg je veel herrie.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben met zulke problematiek waarbij ondersteunende info best kan helpen.
Bij mijn '93 940 zie ik zulke info niet bepaald als "staatsgevaarlijk"..
Voor zover mijn mening ,
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Staatsgevaarlijk is de informatie niet. Maar wie een alarm in z'n auto inbouwt of het daar laat zitten, omdat ie het er graag in heeft, heeft liever niet dat anderen z'n alarm weten te omzeilen. Je zult moeten toegeven, dat het redelijk lullig is, als je lid bent van de Volvo 700vereniging en er dan iemand met je auto aan de haak gaat, omdat ie via de site of het forum van diezelfde vereniging, waar je notabene zelf aan mee betaalt, heeft geleerd hoe ie alarm moet omzeilen.
En dat omzeilen hoeft helemaal niet om de geldelijke waarde te zijn. Onze auto's lenen zich zeer goed voor comfortabel joyriding en het verbouwen van de voorgeven van de lokale juwelier. Al eens gezien hoe je je auto dan terug krijgt?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf zou ik niet op zo'n goed idee gekomen zijn.
Een waardevermeerdering van enkele duizenden procenten van een Volvo 940.
Ik kan wel aannemen dat deze nieuwe manier en omgang van bankieren ondersteundwordt door een comite van ervarings deskundigen binnen deze Volvo vereniging.
?
Mvg, Rolf