handgeschakelde bak op een 3.0l uit een 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2010 20:41 #1287375
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Timen, ik wil je graag
Timen, ik wil je graag uitnodigen een van mijn redblock M90's tegen mijn T5 motor of evt. een B6304 te komen schroeven.(ik hoop dat het sarcasme duidelijk is ?)
ALS je de bak zou verlassen kan het wel ja, maar dat lijkt me niet helemaal de insteek van het verhaal ?
ALS je de bak zou verlassen kan het wel ja, maar dat lijkt me niet helemaal de insteek van het verhaal ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2010 21:22 #1287378
door Timen Smit
Ja dan wordt het voor mij moeilijk om nog serieus te reageren.
Misschien dat je het van oorsprong Franse woord niet kent,!
Beantwoord door Timen Smit in topic Niet kennen
Sarcasme is een vorm van bijtende spot, veelal met de bedoeling om te kwetsen.Jelmar86 schreef : Timen, ik wil je graag uitnodigen een van mijn redblock M90's tegen mijn T5 motor of evt. een B6304 te komen schroeven.(ik hoop dat het sarcasme duidelijk is ?)
Ja dan wordt het voor mij moeilijk om nog serieus te reageren.
Misschien dat je het van oorsprong Franse woord niet kent,!
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-09-2010 22:08 #1287384
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ho ho elkaar nu niet in de haren vliegen
Maar dit gaat mij ook te ver hoor.
Kan je beter huke Huke Basaert <a href=" www.hukebasart.nl/huke/?Koppelingshuizen "> www.hukebasart.nl/huke/?Koppelingshuizen misschien iets laten maken.
Die heeft in ieder gaval de ervaringen. En met deze techniek lijkt me een stukje ervaring wel een aardige noodzaak voor een duurzaam resultaat.
Kan je beter huke Huke Basaert <a href=" www.hukebasart.nl/huke/?Koppelingshuizen "> www.hukebasart.nl/huke/?Koppelingshuizen misschien iets laten maken.
Die heeft in ieder gaval de ervaringen. En met deze techniek lijkt me een stukje ervaring wel een aardige noodzaak voor een duurzaam resultaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2010 02:57 #1287397
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vlieg helemaal niemand in
Ik vlieg helemaal niemand in de haren.Heb een beetje het flauwe vermoeden dat de heer smit wat lange tenen heeft.Een redblock m90 tegen een whiteblock schroeven door oa. gaten uit te boren is in mijn ogen onnodig gerommel. zeker als een GOED PASSENDE optie voor handen is.Daarbij zou ik het graag in praktijk gebracht zien; een redblock m90 tegen een whiteblock geschroefd zonder te lassen.Ik heb de benodigde spullen liggen, dus timen; nogmaals kom het mij maar eens voor doen.Maken we wat mooie duidelijke foto's kan iedereen hier nog wat leren.
Moderators: Jerry Stam