handrem en verhoging achter het opbergvak
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik ben gisteren even op en neer naar Luxemburg gereden voor de verjaardag van een vriend. Daarbij maakte de dochter van een vriendin de opmerking, dat als ik de handrem aantrok, de bobbel in de vloer in het midden voor de achterbank omhoog kwam. Uiteraard heb ik zelf even gevoeld of dat klopt. Helaas was dat zo. Ik kan me niet voor stellen, dat dat zo hoort.
Wat vinden jullie hiervan?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
[EDIT]
Done, en bij mij is dat ook zo.Een heel klein beetje, weliswaar, maar als je de hand erop legt, voel je dat er op de onderliggende 'constructie' spanning komt.
Lijkt me verder geen probleem, toch?
[END EDIT]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo bij onze auto's passen. Die van mij heeft in 1991 toch 80.000 gulden gekost. Dan verwacht je niet dat de vloerbekleding beweegt als je de handrem aantrekt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Altijd al gedacht dat er met Volvo´s wat mis is. . Nu vind ik die kabel niet het allerergste. Maar toch. Dat je daar na 19 jaar achterkomt. De garantie termijn zal wel verstreken zijn. Je zult het grote probleem zelf wel moeten oplossen!Mathy schreef : Hallo Bas
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo bij onze auto's passen. Die van mij heeft in 1991 toch 80.000 gulden gekost. Dan verwacht je niet dat de vloerbekleding beweegt als je de handrem aantrekt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
In mijn vorige wagen was het nog erger.
Daar was achter precies waar de handremkabel loopt de vloerbekleding zelfs weggescheurd.Maar dan ook exact waar de kabel liep.
Je zag de handremkabel gewoon lopen, en als je hem aantrok ook helemaal omhoog komen.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-