bandenspanning
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klonk erg hard, maar mij bevalt het uitstekend, zeker in het bochtenwerk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt... ik rijd rondom op 2.7 bar en dat bevalt heel erg goed.Normale gelijkmatige slijtage overigens.Jee schreef : Op aanraden van een deskundig lijkend persoon, heb ik na kleine blijvende ergenissen de auto (945) vorige week rondom van 3 bar voorzien. Nog nooit reed ie zo lekker, veilige wang, glijdend over het wegdek en zonder stuiteren. Bandenmaat 195/65/15.
Klonk erg hard, maar mij bevalt het uitstekend, zeker in het bochtenwerk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat vullen met stikstof lijkt me echt geldklopperij; je checkt toch elke twee weken de bandenspanning? Wat is dan het voordeel; minder vaak lucht in je band pompen? Nou, dat zal schelen zeg. Mjah rij je wel rond met hippe groene ventieldopjes...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Ja die groene dopjes, mijn ouders hebben ze nu ook. Ik zei al alleen die kleur al, hoe verzin je het. Minder vaak bijvullen is wel goedkoop, scheelt bij ons toch 50 cent steeds voor de luchtpomp bij de $hell
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit artikel geeft m.i. een goede onderbouwing en komt zelfs uit de autotechnische hoek. www.amt.nl/web/show/id=60004/contentid=1001
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Anyway, ik rijd al een tijd op rondom 2.6, en da's prima. Gewoon met zuurstof. In een half jaar tijd is er nog geen tiende bar uit ontsnapt.