Zwart cilindervormig ding onder luchtfilterbak (naast ruitensproeivloeistoftankje)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 10:34 #1278305
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is inderdaad voor een
Het is inderdaad voor een muziekinstallatie.
Het type accu dat er in moet komen is Sonnenschein dryfit A500 Cyclic. We zijn er nog niet helemaal aan uit of de startaccu die op de originele plaats staat ook zal vervangen worden door zo een of niet. We hebben er namelijk zo 2 staan, maar de startaccu van Xenia's wagen is nog vrij recent.
In mijn eigen wagen ga ik trouwens hetzelfde doen: luchtfilterbak vervangen door een sportluchtfilter (maar ik moet eerst nog een oil-catch-tank fabriceren, aangezien er van mijn diesel een beetje olie uit de carterontluchting naar het luchtfilter loopt) om plaats te maken voor een tweede accu (een Exide Maxxima 900DC).
groetjes,Isabelle
Het type accu dat er in moet komen is Sonnenschein dryfit A500 Cyclic. We zijn er nog niet helemaal aan uit of de startaccu die op de originele plaats staat ook zal vervangen worden door zo een of niet. We hebben er namelijk zo 2 staan, maar de startaccu van Xenia's wagen is nog vrij recent.
In mijn eigen wagen ga ik trouwens hetzelfde doen: luchtfilterbak vervangen door een sportluchtfilter (maar ik moet eerst nog een oil-catch-tank fabriceren, aangezien er van mijn diesel een beetje olie uit de carterontluchting naar het luchtfilter loopt) om plaats te maken voor een tweede accu (een Exide Maxxima 900DC).
groetjes,Isabelle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 19:11 #1278345
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic camper accu
Een kameraad van me die heeft een Fiat Ducato voor zijn werk en heeft daar ook een vette audioinstalatie in gebouwd. Hij heeft er toen inplaats van een extra accu, een accu speciaal voor een camper ingebouwd en dat werkt prima. misschien is zoiets voor jou ook wel een idee..?

gr Ralph

gr Ralph
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 21:17 #1278360
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic accu
je kan ook 2 accu,s op elkaar schroeven
b.v. 2 maxima,s
jan
b.v. 2 maxima,s
jan
Moderators: Jerry Stam