Open vraag: kosten uitlaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
op dit moment heeft mijn 740 sedan (tussenmodel) een klein scheurtje vlak onder de motor (duidelijk
?) en is een van de ophangpunten van de demper niet meer vast (beugeltje, heb ik begrepen). Geen hele spannende dingen, is met de komende APK prima te doen met laswerk, maar ik wilde toch eens bij jullie informeren wat een nieuwe uitlaat me zou kosten.Voor zover ik weet (vorige apk, althans) was de lambda verder prima. Moet die per se mee vervangen worden, of kan die blijven? In dat geval zal het, vermoed ik, gaan om een stuk of 3 uitlaatdelen?
Wat zou een reële prijs zijn voor zoiets, incl montage? Bedankt voor de info alvast
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kwik-Fit rekende drie aar terug voor mijn sedan, ook een non turbo 470 euro, excl kat, de dealer 816 excl btw, excl kat, even ter referentie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga voor de grap her en der maar 's wat offertes opvragen, kijken wat eruit komt
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Origineel is bij uitlaten van Volvo gewoon beter. Beter verzinkt en past gewoon goed. Dus als dat niet (veel) duurder is, gewoon origineel nemen. En ik dacht dat de uitlaten net zo duur of zelfs goedkoper waren dan Kwikfit en consorten.davidvdheiden schreef : Of dat bij ons kisten dusdanig specifiek dat ik dat niet overal gedaan moet willen hebben?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een stuk goedkoper zelfs. Ik zal ze straks eens bellen, voor de gein.henk 940LPT schreef : En ik dacht dat de uitlaten net zo duur of zelfs goedkoper waren dan Kwikfit en consorten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ze even gebeld, Kwik-fit en ze rekenen 431 euro, inclusief montage.Welk deel arbeid erin zat, kon ie niet zeggen, maar voor 20% korting, kreeg ik hem mee in de koffebak.Ze rekenen een uurtje werk, dus omgerekend, zou dus de uitlaat 431 - 86 = 345 euro.Baseman schreef : Ik zal ze straks eens bellen, voor de gein.
Voor dat bedrag, wat 150 euro hoger ligt dan de originele buis, krijg je een echte Veneporte, wat een exacte replica zou zijn van het origineel. Daarnaast is de klem om de kat-middendemper aansluiting 64 mm, terwijl die 65 moet zijn, maar vooruit.
- V700 register
- Nieuw lid
-