plasje onder de motor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2010 23:02 #1270665
door V700 register
Kan het niet gewoon de airco zijn die z'n vocht kwijt moet?
groet,
Jacow
Beantwoord door V700 register in topic airco aan?
marcelll schreef : Hallo allemaal sinds een paar dagen ligt er na een ritje de volgende ochtend een plasje onder de auto ter grote van een bierviltje.
als ik er aan voel is het koelvloeistof,maar ben eens gaan kijken waar het vandaan komt.
Kan het niet gewoon de airco zijn die z'n vocht kwijt moet?
groet,
Jacow
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2010 00:10 #1270670
door V700 register
Volvo 940 Estate 2.3 i.c. 1997, B230FK, MBC @0.6, M90
Beantwoord door V700 register in topic Ja blijft lang koud
Ja dat merk ik nu ook, duurt lang voordat ie warm is met dat koude weer; ik zal het denk ik ook niet weer doen, dat gaatje vergroten. Vreemd van die eerste foto,dat die niet zichtbaar is.henk 940LPT schreef : Overigens zou ik het boren van een extra gat of het wegknippen van het pennetje niet aanraden. Ik heb het ook geprobeerd, ipv 3 km duurde het nu 12 km voordat de meter in het midden stond..
Volvo 940 Estate 2.3 i.c. 1997, B230FK, MBC @0.6, M90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2010 06:49 #1270676
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen airco
Het zou idd ook water van de airco kunnen zijn. De topicstarter heeft al geconstateerd dat geen water maar kvs is en een lekkage spoor gevonden dat naar de thermostaat leidt. Dan zou ik dat als eerste checken.Foto is weg omdat Timen m in zijn "persoonlijke" 2mb gebruikersfoto's had staan ipv op een fotopagina. Als iemand een foto weggooit uit zn persoonlijke 2 mb dan zie je die niet meer op de site terug. Als je een foto op de site zet mbv een fotopagina dan gaat hij niet ten koste van je 2 mb en weet je zeker dat hij erop blijft staan. Die 2mb gebruik ikzelf vooral voor tijdelijke fotootjes die niet van heel goede kwaliteit hoeven zijn (ivm filesize en pixelbeperking) zoals voor bijv. een advertentie.
Moderators: Jerry Stam