Kan ik door blijven rijden??? Zwaar sturen, hulp gevraagd!
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2011 09:20 #1312089
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Controleer of er voldoende
Controleer of er voldoende stuurbekrachtigingsolie in zit. Is een kleine moeite en kan daarmee zo nodig snel en goedkoop worden opgelost.
Zit er te weinig in, ga dan op zoek naar de lekkage (veelal stuurhuis). Kleine lekkage is op te lossen door bij te vullen. Grote lekkage is reparatie.
Zit er te weinig in, ga dan op zoek naar de lekkage (veelal stuurhuis). Kleine lekkage is op te lossen door bij te vullen. Grote lekkage is reparatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2011 10:55 #1312097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jaaaaaaan
ben je er ook weer en waarom word je een V90 zat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2011 13:29 #1312106
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voldoende nivo...
Voldoende nivo,
Grappig als ik dat typ hè Frans. Als ik die bedragen voorbij zie schieten van pompen en stuurhuizen begin ik het wel een beetje zat te worden.<div>Hij stuurt alleen in het midden en op lage snelheid wat zwaar. Als de boel een beetje op temperatuur komt gaat het al wat beter. Tot nu toe kon ik met bijvullen de boel aan de praat houden maar ik heb zo'n vermoeden dat hij er nu toch aan gaat komen. Als het alleen een kwestie is van een revisiesetje van enkele tientjes en een zaterdag prutsen dan zij het zo.</div><div></div><div>Jan zelf</div>
Grappig als ik dat typ hè Frans. Als ik die bedragen voorbij zie schieten van pompen en stuurhuizen begin ik het wel een beetje zat te worden.<div>Hij stuurt alleen in het midden en op lage snelheid wat zwaar. Als de boel een beetje op temperatuur komt gaat het al wat beter. Tot nu toe kon ik met bijvullen de boel aan de praat houden maar ik heb zo'n vermoeden dat hij er nu toch aan gaat komen. Als het alleen een kwestie is van een revisiesetje van enkele tientjes en een zaterdag prutsen dan zij het zo.</div><div></div><div>Jan zelf</div>
Moderators: Jerry Stam